וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד עדיין מושלמת, רמת השרון קורסת

האלופה השיגה ניצחון 14 העונה, 59:80 על גליל עליון. הקבוצה של אוסטפלד הפסידה בפעם הרביעית ברציפות, 76:54 בחולון

גם המחזור ה-14 לא הניב בשורה חדשה בליגת העל לנשים: מכבי אשדוד דורסת, רמת השרון קורסת. הדאבליסטית ניצחה בחוץ 59:80 את גליל עליון ונותרה מושלמת בפסגה, בעוד הקבוצה של אורנה אוסטפלד קרסה עם תבוסה 76:54 מול אליצור חולון. אליצור רמלה ניצחה 70:88 את האחרונה הפועל ראשון לציון, ואליצור נתניה עבדה קשה בדרך ל-71:75 על רמת חן.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
רמת השרון בצניחה חופשית. אורנה אוסטפלד/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - מכבי אשדוד 80:59

הדאבליסטית ממשיכה לטייל ברחבי הארץ, והפעם חזרה עם ניצחון מהגליל. המארחות כפו מחצית ראשונה צמודה, אבל איבדו כוחות לקראת הסיום וירדו מובסות. אשלי שילדס הובילה את מכבי אשדוד עם 22 נקודות ונעזרה ב-20 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים של שארדיי יוסטון. קריסטין פלורס ואדאורה אילונו קלעו 13 כל אחת עבור גליל עליון.

אליצור רמלה - הפועל ראשון לציון 70:88

אחרי שני ניצחונות רצופים, נועלת הטבלה נעצרה על ידי סגנית המוליכה. אליצור רמלה נהנתה מתצוגת שיא של תמרה ג'יימס, שצלפה 35 נקודות ועשתה ככל העולה על רוחה. אליסון הייטאוור תרמה 15 וקטפה גם 10 ריבאונדים, כשמנגד הייתה זו ריקאונה וויליאמס שבלטה עם 28 נקודות.

אליצור חולון - רמת השרון 54:76

העונה המביכה של הקבוצה מהשרון נמשכת. הבנות של אורנה אוסטפלד הפסידו בפעם הרביעית ברציפות, והפעם הייתה זו השפלה אמיתית בחולון. אליצור קיבלה 23 נקודות ו-13 כדורים חוזרים מאייברי ווארלי, כשאלכסיס הורנבאקל תרמה 16 נקודות. בצד השני, 15 של אלישה קלארק היו מעט מדי עבור רמת השרון.

אליצור נתניה - מכבי רמת חן 71:75

ארבעה ניצחונות יש העונה לאליצור נתניה, כולם באולם הביתי. הפעם רמת חן הייתה זו שנפלה בתיכון שרת, כשהמארחות נחלצו מפיגור ברבע האחרון והשיגו ניצחון דחוק. קורטני הארט (26 נקודות) ומאוריטה ריד (20) היו בלתי ניתנות לעצירה בנתניה, כשרמת חן העמידה מנגד רק את קאדיג'ה הארדן שקלעה 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully