וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה: "נמאס לנו להפסיד כל פעם מחדש"

חלוץ חוף השנהב, באל' אפריקה אחרונה, רוצה לפתוח ברגל ימין מול טוגו (ג', 17:00, יורוספורט). אלג'יריה - טוניסיה (20:00)

המחזור הראשון באליפות אפריקה יגיע מחר (שלישי) לסיומו, עם צמד משחקי בית ד', כנראה הבית הכי מסקרן באליפות. חוף השנהב תפגוש במשחק הראשון של הערב את טוגו (17:00) ואילו בשני ייערך דרבי צפון אפריקאי בין טוניסיה לאלג'יריה (20:00). שידורים ישירים ביורוספורט.

דידייה דרוגבה שחקן נבחרת חוף השנהב (מימין) חוגג עם ז'רביניו. AP
תמיד פייבוריטים. דרוגבה וג'רביניו/AP

חוף השנהב - טוגו (17:00)

שתיים מהנבחרות עם הסגלים הכי מרשימים באליפות ושניים מהחלוצים הגדולים של היבשת, דידייה דרוגבה, בניסיון האחרון שלו לזכות בתואר עם "הפילים" ועמנואל אדבאיור, כוכב "הניצים", ייפגשו למשחק גדול. חוף השנהב האומללה, שזכתה רק פעם אחת בתולדותיה, ב-1992, הפסידה בגמר בשנה שעברה, כמו גם ב-2006. מלבד דרוגבה, ניתן למצוא בסגל גם את קולו ויאיא טורה, ארונה קונה ועוד רבים וטובים.

טוגו מעולם לא עברה את שלב הבתים וגם לא שיחקה בטורניר מאז 2006. לפני שלוש שנים היא פרשה כזכור, בשל התקפת הירי על אוטובוס הנבחרת, שהובילה לשלושה הרוגים. בעקבות הפרישה היא לא הורשתה תחילה לשחק במוקדמות 2012, לאחר מכן צורפה, אולם לבסוף הבלגן הכריעה אותה והיא נותרה בחוץ. כעת ינסו הטוגולזים, המדורגים רק במקום ה-77 בדירוג פיפ"א לחזור לעניינים מול הנבחרת הבכירה של היבשת (מקום 14).

"יהיה נהדר לזכות הפעם. נמאס לנו להפסיד כל פעם מחדש", אמר דרוגבה, "זו בהחלט האליפות האחרונה שלי ואתן את הלב והנשמה שלי בשביל לזכות. היינו כל כך קרובים כבר פעמיים וצריך להמשיך בקצב הזה. למדנו מהכישלונות ואנחנו באים כדי לזכות".

אלג'יריה - טוניסיה (20:00)

דרבי צפון אפריקאי מרתק בין אלג'יריה הגדולה לשכנה מצפון מזרח, טוניסיה הקטנה. "השועלים" האלג'יראים הם אחת הנבחרות החזקות ביבשת (22 בעולם) וינסו לכל הפחות לשחזר את המקום הרביעי בו סיימו לפני שלוש שנים. לאלג'יריה זכייה בודדת ב-1990. "הנשרים מקרטגו", שזכו ב-2004, לא הצליחו לעבור מאז את רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully