וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: צרפת ניצחה 28:30 את איסלנד

האלופה האולימפית ניצחה את הנבחרת הסקנדינבית החזקה. דנמרק הביסה 23:30 את טוניסיה. גרמניה-מקדוניה 23:28

שלב שמינית גמר אליפות העולם בכדוריד נפתח הערב (ראשון) עם ניצחון של גרמניה 23:28 על מקדוניה. בהמשך, הצליחה רוסיה לנצח 26:27. בהמשך, הצליחה האלופה האולימפית צרפת לנצח 28:30 את איסלנד החזקה, בעוד דנמרק המצוינת טיילה ל-23:30 על טוניסיה. מחר תשחק סרביה נגד ספרד, הונגריה מול פולין, סלובניה מול מצרים וקרואטיה נגד בלארוס.

שטפן קניר שחקן נבחרת גרמניה כדוריד. Christof Koepsel, GettyImages
איזה ניצחון מרשים. קניר/GettyImages, Christof Koepsel

גרמניה - מקדוניה 23:28

הגרמנים, שלא הצליחו להעפיל בכלל לטורניר האולימפי בקיץ, נראים פשוט נהדר בטורניר עד כה. אחרי שסיימו את שלב הבתים במקום הראשון עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד, פתחו היום הגרמנים גם את שמינית הגמר בצורה נהדרת כשניצחו 23:28 את מקדוניה. שטפן קניר הוביל את גרמניה עם חמישה שערים, פטריק וינצק וקווין שמידט הוסיפו ארבעה שערים כל אחד. במקדוניה בלט קיריל לזארוב עם שמונה שערים. גרמניה תשחק ברבע הגמר נגד המנצחת בין סרביה לספרד.

ברזיל - רוסיה 27:26

הרוסים, שסיימו את שלב הבתים במקום השני עם שלושה ניצחונות, תיקו והפסד, פתחו את שמינית הגמר עם ניצחון דרמטי במיוחד 26:27 על ברזיל. סרגיי גורבוק הוביל את רוסיה עם משחק ענק ו-11 שערים, בעוד קונסטנטין איפורופלו וטימור דיבירוב כבשו חמישה שערים כל אחד. את ברזיל הובילו ויניסיוס טישיירה ופליפה ריביירו עם שישה שערים כל אחד, ארתור פטריאנובה כבש חמישה. המשחק היה צמוד מאוד לאורך כולו כשאף אחת מהנבחרות לא מצליחה להגדיל את הפער ליותר משני שערים ובסופו של דבר ניצחה רוסיה 26:27.

דניאל נרסיס שחקן נבחרת צרפת (אמצע) מול ויגניר סבאבארסון שחקן נבחרת איסלנד. רויטרס
צרפת הסתדרה למרות שני שערים שלו. נרסיס/רויטרס

צרפת - איסלנד 28:30

המפגש המסקרן ביותר בשמינית הגמר בין שתיים מהנבחרות הטובות בעולם נגמר בניצחון של האלופה האולימפית. זה הלך בשיניים, אבל הצרפתים קונים את זה ואפילו עם חיוך רחב על השפתיים. מיקאל גיגו ממונפלייה הוביל את הצרפתים עם שישה שערים, כשהכוכב דניאל נארסיס הסתפק בשני שערים. תוריר אולפסון הוביל את האיסלנדים עם שבעה שערים, ארון פלמארסון הוסיף שישה. ברבע הגמר תשחק צרפת נגד המנצחת בין קרואטיה לבלארוס.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהצרפתים שומרים על יתרון קטן וממש לא מבטיח. אחרי 15:51 דקות במחצית השנייה ברחו הצרפתים ל-21:25 אחרי שער של מיקאל גיגו. איסלנד עוד צימקה ואחרי שער של אולפור גוסטאפסון אפילו קבעה 27:27, אבל צרפת השתמשה בכל הניסיון האדיר שלה ובשוער הטוב ביותר בעולם, תיירי אומייה מקיל, כדי לכבוש שלושה שערים רצופים ולברוח ל-27:30. ארון פלמארסון עוד צימק, 19 שניות לסיום, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

מיקל האנסן שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
הוא וחבריו טיילו לרבע הגמר. האנסן/רויטרס

דנמרק - טוניסיה 23:30

בניגוד למשחקים אחרים, כאן ממש לא הייתה הפתעה כשהדנים המצוינים רצו בקלות ל-23:30 מול טוניסיה. דנמרק נהנתה מיום מצוין של ניקולאי מרקוסן (2.12 מטר, 101 קילוגרם), שכבש שישה שערים. אנדרס אגרט הוסיף חמישה, מיקל האנסן המצוין הסתפק בשלושה שערים בלבד. דנמרק תשחק ברבע הגמר נגד המנצחת במאבק בין פולין להונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully