וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: משחק הנבחרת מול פורטוגל ייערך בשישי

20.1.2013 / 14:29

ההתאחדות לא הצליחה להקדים את המפגש לחמישי, אך הוא ייערך בצהריים. אלי גוטמן שוקל לזמן את אליניב ברדה לפינלנד

משחקה של נבחרת ישראל מול פורטוגל יתקיים ב-22 במרץ, יום שישי, ולא יוקדם ליום חמישי. הבוקר (ראשון), התברר כי בהתאחדות לכדורגל לא הצליחו להקדים את המשחק ליום חמישי.

שעת המשחק תהיה 14:30 או 15:00, כאשר המועד הסופי ייקבע בהמשך השבוע. המשחק ייערך מוקדם על מנת להתחשב באוהדים שומרי המסורת. זמני כניסת השבת באזור תל אביב באותו שבוע: 17:31, כך שאוהדים הגרים באזור גוש דן יוכלו לצפות במשחק, או לפחות ברובו. כזכור, הנבחרת הפסידה ליוון 1:0 בבלומפילד במשחק חשוב בשישי בצהריים במוקדמות יורו 2012.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
האם הפעם משחק הצהריים יצליח לגוטמן?/מגד גוזני

הנבחרת תערוך ביום רביעי משחק אימון מול הנבחרת הצעירה (17:00, רמת גן), במהלכו יבחן אלי גוטמן שחקנים המשחקים בליגת העל, שכן לא מדובר בתאריך רשמי של אופ"א והקבוצות באירופה לא מחויבות לשחרר את השגרירים הישראלים למשחק.

בקרוב יפרסם גוטמן את הסגל שלו לקראת המשחק, שאמור להוות מבחן נוסף לשחקני ליגת העל לקראת מפגש הידידות מול פינלנד (6/2). המשחק נועד בעיקר לתירגול שיטת משחק. "ברור שחלק גדול מהסגל הזה לא יישאר, אבל להרבה שחקנים יש הזדמנות טובה להוכיח שהם ראויים ללבוש את חולצת הנבחרת", אמרו בנבחרת.

אחת המטרות בגינן ימריא גוטמן לבלגיה היא לראות מקרוב באיזה כושר נמצא אליניב ברדה. בנבחרת שוקלים ברצינות לזמן את החלוץ שוב לסגל, אחרי תקופה ארוכה בה לא נכלל בו. לאחר המשחק מול הצעירה יצפה גוטמן במשחק אחר, שייערך כמה קילומטרים מהאצטדיון: גמר גביע הטוטו בין הפועל חיפה להפועל באר שבע, שייפתח בשעה 19:45.

בנבחרת הביעו אופטימיות כי דודו אוואט לא יחמיץ את המשחק מול פינלנד. "לא נלחצנו לרגע מהפרסומים בספרד. דודו יעמוד בין הקורות גם מול פורטוגל", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully