וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בריאל מדריד: מוריניו ורונאלדו צעקו אחד על השני

ויכוח חריף בחדר ההלבשה של הבלאנקוס לאחר הניצחון על ולנסיה בעקבות ביקורת שהעביר המאמן על הכוכב באשר לאיבודי הכדור וההחמצות שלו. השחקנים הפרידו בין השניים, האם האירוע ישפיע על מעמדו של מוריניו?

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
פרס נוקט במספר צעדים להרגעת הרוחות. מוריניו ורונאלדו/GettyImages, Angel Martinez

הבלגן בריאל מדריד לא פוסק לרגע: רק הבוקר (רביעי) פורסם שז'וזה מוריניו התווכח עם אנחל די מריה וגער בו: "אתה בכלל לא משחק", אבל כעת עולה דיווח נוסף, שמקורו ב'אל מונדו דפורטיבו', שמאמן ריאל מדריד התווכח באופן חריף ביותר עם כריסטיאנו רונאלדו לאחר המשחק מול ולנסיה (0:2).

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. AP
האם האירוע יערער עוד יותר את מעמדו? ז'וזה מוריניו/AP

הוויכוח אירע בחדר ההלבשה כאשר מוריניו השמיע טענות כלפי הכוכב שלו באשר לאיבודי הכדור וההחמצות שלו. הפורטוגלי לא נשאר חייב, ענה לו ובין השניים התפתח ויכוח קולי. על פי אותו דיווח, השחקנים התערבו וניסו לפשר בין השניים על רקע הטונים הצורמים שנשמעו בחדר ההלבשה.

על פי אותו דיווח, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מודע לתקרית וכבר נקט במספר צעדים לשם הרגעת האווירה בקבוצה. כעת נותר להמתין ולראות כיצד האירוע הזה, שמצטרף למספר אירועים אחרים כמו ספסולו הדרמטי של איקר קסיאס, ישפיע על מעמדו של מוריניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
גם לו כנראה נמאס. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד רחוקה אחרי 19 מחזורים משמעותית מהמקום הראשון בו נמצאת ברצלונה ומפגרת ב-18 נקודות. לעומת זאת, בגביע המלך הקבוצה עשתה צעד משמעותי לעבר חצי הגמר אחרי הניצחון אמש על ולנסיה, ואם היא תעבור אותה בגומלין, יצפה לה משחק מעניין מול בארסה.

מיד לאחר המשחק מול ולנסיה השמיע רוברטו סולדאדו טענות קשות כנגד השיפוט במשחק וכנגד ריאל עצמה: "זה קשה להגיע לברנבאו ולראות את כל הטעויות שנעשו על ידי השופטים והקוונים. בוולנסיה לא דיברנו, בעוד שבמדריד הם התלוננו על השופטים וזו התוצאה. השופטים יכולים לטעות פעם אחת, אבל לא כל כך הרבה כמו הערב. זה גורם לך לתהות. הם לא רוצים לעמוד מול הלחץ של טעות נגד ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully