וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: הקינגס נמכרו לסיאטל, יעברו כבר בעונה הבאה

האחים מאלוף ימכרו את המועדון בכחצי מיליארד דולר, הקבוצה תשנה את שמה לסופרסוניקס. ורז'או ינותח וייעדר כחודשיים

אוהד סיאטל סופרסוניקס. GettyImages
הם חוזרים. אוהדי סיאטל יכולים לחגוג/GettyImages

האם חמש שנים לאחר שנותרה ללא קבוצת NBA, סיאטל חוזרת ובגדול? דיווחים העולים הערב (רביעי) בארצות הברית קובעים כי העסקה להעברת סקרמנטו קינגס לסיאטל קרובה להיסגר. על פי הדיווחים, האחים מאלוף, ששולטים בקינגס הסכימו למכור את הפרנצ'ייז לכריס האנסן וסטיב בלמר המייצגים את קבוצת סיאטל, בסכום מטורף של כחצי מיליארד דולר, מה שהופך את העסקה לגדולה בהיסטוריה של ה-NBA.

לא מעט גבות הורמו נוכח הסכום האדיר, אך בארצות הברית דיווחו עוד קודם לעסקה שבסיאטל מוכנים לשלם מעל לשווי המועדון בכדי שהקבוצה תחזור לשחק בעירם. אם אכן תצא העסקה לפועל, הקבוצה תוכל לקבל את שמה הקודם (סופרסוניקס) מה שלמעשה יחסל את הקינגס, ותעשה את המעבר כבר בעונה הבאה.

הסוניקס אם כך יחזרו לשחק ב'קיז ארינה' למשך שתי עונות, זאת עד שבניית האולם החדש בעיר תושלם. מי שכמובן נפגעים הכי הרבה מהמהלך הם אוהדי סקרמנטו, שברגע אחד מאבדים את קבוצתם, אך הם יכולים לפחות להסתכל על אוהדי סיאטל ולקוות שגם הם יזכו לקבל בחזרה את קבוצתם, אולי בעוד כמה שנים.

עומרי כספי, אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. Paul Sancya, AP
אין סיבה לחגוג. כספי עם ורז'או/AP, Paul Sancya

אוי, קליבלנד קליבלנד... העונה הנוראית של הקאבלירס רק נהפכה לגרועה יותר הערב (רביעי) כשהתברר שהכוכב הגדול שלה, אנדרסון ורז'או ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כחודשיים מהמגרשים. הברזילאי נפצע בברכו במשחק מול טורונטו באמצע חודש דצמבר, ולאחר בדיקות נוספות התברר כי הוא סובל מקרע מסוים בין הברך לשריר הירך. הסנטר יעבור את הניתוח כבר מחר, ועל פי רופא הקבוצה ייעדר מינימום של שישה שבועות.

מאמן הקבוצה, ביירון סקוט היה כצפוי מאוכזב מאוד מהחדשות. "אני צריך ללכת ולתת לו חיבוק גדול, להגיד לו שהכל יהיה בסדר", אמר סקוט באימון היום. "זה קשה מאוד, זה מאכזב ואפילו מעצבן, אבל מה אפשר לעשות? כולם צריכים להתמודד עם פציעות בליגה הזו. אנחנו פשוט צריכים להמשיך לשחק חזק עם השחקנים שיש לנו". הפציעה מגיעה בזמן גרוע במיוחד עבור קליבלנד, שקיוותה להשיג טרייד מוצלח על ורז'או, שנהנה עד כה מעונת שיא של 14.1 נקודות ו-14.4 ריבאונדים שממוצע למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
היכל נוקיה? הצחקתם אותו. ביינס/GettyImages

* האם ארון ביינס, שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב העונה, חתם בסן אנטוניו? על פי דיווחים בארצות הברית, הסנטר האוסטרלי ששיחק העונה באולימפיה לובליאנה, יקבל חוזה לארבע עונות עבור מעט יותר מ-3.5 מיליון דולר. בנוסף, תצטרך סן אנטוניו לפצות את לובליאנה בסכום של 400 אלף דולר עבור שחרורו של השחקן. ביינס רשם עד כה העונה ממוצעים של 13.8 נקודות ו-9.8 ריבאונדים ביורוליג במדי לובליאנה.

* מארק קיובן נקנס ב-50 אלף דולר, בעקבות ציוץ בטוויטר. נשמע מוכר נכון? הבעלים של המאבריקס הגיב לציוצים של אוהדי דאלאס בטוויטר, שמחו על השיפוט בהפסד הקבוצה 99:96 לניו אורלינס וכתב: "אני מצטר חבר'ה, אני ניסיתי במשך 13 שנה לתקן את השיפוט בליגה ונכשלתי בצורה מוחלטת". הליגה מהירה לקנוס את הבעלים, ואם תהיתם, עד כה שילם קיובן מכיסו יותר מ-1.5 מיליון דולר (!) על הקנסות השונים שספג מהליגה הטובה בעולם.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
מעל 1.5 מיליון דולר בקנסות. קיובן/AP, Lm Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully