וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני נהריה עצרה את נס ציונה

הקבוצה של מינסטר הנחילה הפסד שני העונה לאורחים עם 72:88. עפולה גברה על יבנה, ניצחונות גם להוד השרון וגליל

אחרי 12 מחזורים בליגה הלאומית בכדורסל, ונראה שהמירוץ לכרטיס לליגת העל לא יכול להיות צמוד יותר. לא פחות משש קבוצות נמצאות במרחק של עד שתי נקודות זו מזו, והערב (שלישי) זה רק נעשה מעניין יותר, כשעירוני נהריה הנחילה הפסד שני העונה לעירוני נס ציונה כשגברה עליה 72:88. עפולה אמרה תודה רבה, ניצחה את יבנה החזקה ונצמדה למקום הראשון, כשגם הוד השרון (שניצחה את כפר סבא) ניצחה ונותרה בחבורה שרודפת אחרי נס ציונה. בתחתית גברה קרית טבעון/מגידו על קרית ביאליק בקרב האחרונות, גליל ניצחה בחוץ את באר יעקב, קרית אתא ניצחה בקרית גת.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
שלחו מסר. מילר/ברני ארדוב

עירוני נהריה - עירוני נס ציונה 72:88

אחרי לא מעט מחזורים בהם היה נדמה שנס ציונה תיקח את האליפות של הלאומית בהליכה, הגיעה הערב נהריה ושלח מסר חד לליגה- הכל פתוח. המארחים פתחו בסערה ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשהם מקבלים תצוגה נפלאה מנייט מילר הבלתי נגמר. נס ציונה בראשותו של בילאל בן ניסתה לחזור, אבל ההגנה של נהריה מנעה זאת, וברבע האחרון רק הלך היתרון ותפח. מילר סיים עם 24 נקודות כשאבירם זליקוביץ' תורם 18 ו-7 אסיסטים. טל קרפלס הוליך את נס ציונה עם 22, בן רשם 20 ו-10 ריבאונדים.

הפועל עפולה - אליצור יבנה 75:90

רק שבוע אחרי שדרסה ללא רחמים את באר יעקב, נחלה הקבוצה של נתי כהן הפסד כואב ליריבתה לצמרת. עפולה שלטה כבר מהרגע הראשון, ורבע שני של 12:31 הטיס אותה ליתרון 22 במחצית ממנו לא הצליחה יבנה להתאושש. עפולה רושמת ניצחון גדול ויחד עם ההפסד של נס ציונה, הצמרת פתוחה לחלוטין. עוז בלייזר היה פשוט עצום עם 27 נקודות (10 מ-15 מהשדה) ו-17 (!) ריבאונדים, בעוד אלן דרהאם רשם 19 ו-11 ריבאונדים. נועם מטלון הוליך את יבנה עם 19.

עירוני רמת גן - אליצור רמלה 69:84

המארחים השיגו ניצחון ביתי חשוב שמקבע אותם בחלק העליון של הטבלה. דווקא רמלה היתה זו שפתחה טוב יותר והוליכה בפתיחה, אבל רבע שני נהדר של רמת גן עם 14:26 הוליך אותה ליתרון 33:42 בהפסקה. רמלה עוד נתנה פייט וצימקה ל-2 בלבד ברבע השלישי, אבל ריצת 12:25 של המארחים ברבע האחרון העניקה להם את הניצחון. עמית תמיר שוב הוליך את קבוצתו עם 23, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'ונדרה ג'פרסון הוליך את המפסידים עם 22 ו-15 ריבאונדים.

הפועל כפר סבא - מכבי הוד השרון 80:68

מי שעוד נושפת בעורפה של נס ציונה היא הוד השרון, שחזרה הערב עם ניצחון חוץ נאה על כפר סבא מהתחתית. המארחים נתקעו על 11 נקודות בלבד ברבע הראשון אבל הצליחו להישאר קרוב, אך רבע אחרון נהדר של הוד השרון, בו קלעה 27 נקודות לעומת 19 של המארחים הכריע את המשחק. בי איי ווקר היה ענק עם 30 נקודות, איתן רוטנברג 16.

עמית תמיר שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) מול טזמין מיטשל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
העונה המצויינת שלו נמשכת. תמיר/מגד גוזני

מכבי באר יעקב - הפועל גליל עליון 91:80

המארחים הגיעו לאחר שהובסו במחזור הקודם בידי יבנה, ולא הצליחו להשיג ניצחון גם באולמם הביתי מול יריבתם לתחתית. הקבוצה של ירון אביב דווקא פתחה טוב ועוד הוליכה ב-8 במחצית, אבל התפרקה לחלוטין ברבע האחרון, בו קלעה 10 נקודות בלבד, וראתה את גליל חולפת על פניה בדרך לניצחון המתוק שנותן לה אוויר בתחתית. לורנס ווסטברוק הוליך את גליל עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, אבישי גורדון תרם 16. לבאר יעקב: ינעם אירם 25 ו-8 ריבאונדים.

מכבי קרית גת - אליצור קרית אתא 93:78

איזה ניצחון חוץ גדול של אתא, שממשיכה בדרכה האיטית בכיוון מעלה הטבלה. המשחק היה הפכפך, האורחים טסו ל-15:31 ברבע השני כדי להוליך ב-15 הפרש במחצית, אבל קרית גת חזרה לעצמה וצימקה ל-6 בלבד לפני הרבע האחרון. אלא שאז פתחו האורחים מבערים, ברחו ליתרון דו ספרתי ומשם כבר קרית גת לא חזרה. כריס ווטסון היה נהדר עם 26 (10 מ-11 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, לני דניאל הוליך את קרית גת עם 27 .

מכבי קרית ביאליק - הפועל טבעון/מגידו 81:70

ניצחון החוץ הרביעי במחזור הנוכחי הגיע מקרית ביאליק בקרב בין שתי נועלות הטבלה, שם השיגה מגידו נקודות חשובות. הבריחה של האורחים הגיעה ברבע השלישי, קרית ביאליק לא עלתה טוב לרבע האחרון, קלעה בו רק 12 נקודות וככה באמת שקשה לנצח. מגידו רושמת ניצחון שלישי העונה, אבל היא עדיין מתחת לקו האדום. גרג מארי הוליך את קלעי מגידו עם 22 ו-8 ריבאונדים, נעם לוי היה גדול מחוץ לקשת עם 17 (5 מ-6 לשלוש). לביאליק: ג'ונייר דאליס 21.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
ניצחון חוץ נאה. גורדון/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully