וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע: הקרב על גביע הטוטו

שתי הקבוצות תיאבקנה על התואר הראשון של העונה בגמר במושבה (ג', 19:45, ספ' 5). קאיקוט תורגל בהרכב באר שבע

הפועל חיפה והפועל באר שבע תנטשנה מחר (שלישי, 19:45, ספורט 5) את הבעיות הלא מעטות שיש לשתיהן בליגת העל למען קרב על התואר הראשון העונה בכדורגל הישראלי, גמר גביע הטוטו שיתקיים באצטדיון המושבה. הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת בליגה ונפרדו ב-0:0 בקרית אליעזר. באר שבע כבר זכתה במפעל פעמיים: בעונת 1988/9 ובעונת 1995/6, בעוד להפועל חיפה זכייה באחת ב-2000/1.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם מאמן הפועל  חיפה, ניר קלינגר לצד גביע הטוטו. קובי אליהו
רק אחד יחייך. ניר קלינגר לצד אלישע לוי/קובי אליהו

בהפועל חיפה כמובן מאוד רוצים לזכות בגביע הטוטו, והמאמן ניר קלינגר אף אמר במסיבת העיתונאים לקראת הגמר נגד הפועל באר שבע ש"בתחילת העונה סימנו את המפעל כמטרה". המאמן מתכנן לעלות בהרכב חזק יחסית, אך יערוך מספר שינויים כאשר עאהד עזאם, עדי שלג, מהראן לאלה ופביאן סטולר עשויים לקבל מקום בהרכב.

קלינגר הוסיף: "אנחנו שמחים להיות שייכים למעמד המכובד הזה. למרות שאומרים שזה התואר השלישי בחשיבותו, זה עדיין תואר. סימנו את גביע הטוטו כמטרה בתחילת העונה".

קלינגר התייחס לניצחון של קבוצתו על בני יהודה ביום שבת: "אני לא אוהב התבטאויות על דרך חדשה. היינו בתקופה בה התקדמנו והיה שיפור גדול בנחישות וביכולת. קרתה לנו תקלה מצערת נגד מכבי תל אביב ולשמחתי ההתאוששות הייתה מהירה. הקרדיט מגיע לשחקנים. להתאושש מתבוסה כמו נגד מכבי - זה מילא את הלב שלי בגאווה".

הרכב משוער, הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (סטפן דנקוביץ'), אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', עדי שלג (דנילו ניקוליץ), יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, גיא צרפתי (שלומי אזולאי), מהראן לאלה, יובל אבידור.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבש את שער הניצחון בחצי הגמר, יכבוש גם בגמר? מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

בהפועל באר שבע, שם לא זכו בתואר מאז גביע המדינה 1996/7 (מלבד גביע הטוטו של הלאומית), רוצים להחזיר מעט על ההשקעה הרבה של אלונה ברקת בקבוצה. המאמן אלישע לוי תרגל היום הרכב שכולל את וויליאם סוארס כבלם, וזאת בשל ההיעדרות של עודד גביש והעובדה שריאן אדלי כבר עזב את הקבוצה. לצד פטריק אוסיאקו אמור לפתוח לוטם זינו.

לוי תרגל באימון את החלוץ הבוסני סשה קאיקוט, שנחת הבוקר לבדיקות והתרשמות בקבוצה לאחר המלצה של בויאן מרקוביץ'. באר שבע תחסר גם את אוסטין אג'ידה שהמריא לאליפות אפריקה ואת אבירם ברוכיאן שהורחק במשחק האחרון. גליל בן שנן ורועי קהת ימלאו את מקומם. הרוטציה תימשך גם בעמדת המגן הימני, כשקלמי סבן הוותיק מקבל עדיפות על אביתר אילוז.

הקפטן אביתר אילוז אמר: "אנחנו רוצים להמשיך את המסורת של הפועל באר שבע. יש איזושהי מסורת של הגעה לשלבים הגבוהים במפעל הזה ואם נזכה זה יהיה כבוד גדול. כל עניין האוהדים ואלישע יצא מפרופורציות. זה כבר היסטוריה ואנחנו מסתכלים על הגמר. לא ניתן להפסד כזה או אחר לשבור אותנו. אנחנו מאוד חזקים ונבוא עם עוצמות".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, וויליאם סוארס, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, פטריק אוסיאקו, דיא סבע, סיראז' נאסר, רועי קהת, סשה קאיקוט.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע במהלך משחק מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
יוסט לחוליה האחורית. וויליאם סוארס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully