וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:4 את אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

6.1.2013 / 22:10

הירוקים ממשיכים לדהור קדימה, גולסה כבש ראשון (40), אלחמיד (56) איזן זמנית, ועזרא (75), משומר (92) ותורג'מן (94) סידרו לחיפה את המקום השלישי. צפו בתקציר

one

רק לפני כחודשיים מעטים האמינו שהעונה של מכבי חיפה יכולה לקבל תפנית אמיתית ושהירוקים יוכלו להילחם על מקום בצמרת ליגת העל. היום זה נראה ממשי בהחלט. הקבוצה של אריק בנאדו רשמה ניצחון שישי בשמונה משחקים תחת הדרכתו, והערב (ראשון) היא חזרה מאיצטדיון הי"א עם ניצחון 1:4. הניצחון הזה מסדר לה את המקום השלישי בטבלה שמקדם אותה למרחק של שבע נקודות בלבד מהפסגה (למרות שלמכבי תל אביב יש משחק חסר שיושלם ביום שני).

שחקני מכבי חיפה חוגגים ניצחון. מגד גוזני
מי זוכר עוד את תקופת ראובן עטר? שחקני מכבי חיפה צוהלים/מגד גוזני

אחרי שהשתחררו מטראומת פתיחת העונה והתקשו לחבר יותר מכמה מסירות בכל מהלך, הערב חיפה המשיכה את המשחק המסודר שלה. בנאדו עלה עם הרכב יחסית התקפי שכלל את ויאם עמאשה ושלומי אזולאי, והירוקים הגיעו להמון הזדמנויות במחצית הראשונה, בעוד שאשדוד כמעט ולא הגיעה לשער של בויאן שראנוב. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה אייל גולסה עשה צדק כשכבש שער מרהיב עם טיל לחיבורים מקצה הרחבה.

אבל חיפה לא עלתה למחצית השנייה ואיפשרה לאשדוד לפתח את ההתקפות ברבע השעה הראשונה. אחרי שהקבוצה של יוסי מזרחי רשמה איום אחד בלבד ב-45 הדקות הראשונות, פתאום היא החלה לסכן את השער ובדקה ה-56 הרחקה רעה של דקל קינן סידרה לחאתם עבד אלחמיד את השוויון הדרמטי. בניגוד לתקופת ראובן עטר, חיפה לא איבדה את הראש, המשיכה במשחק המסודר שלה וזה השתלם לה רבע שעה לסיום כאשר חן עזרא ניצל בישול שני במשחק של עמאשה כדי להבקיע את שער היתרון. בדקות האחרונות אייל משומר (92) ואלון תורג'מן (94) ניצלו את הגארבג' טיים כדי להבקיע שערים נוספים מול האין הגנה של אשדוד.

מבחינתה של אשדוד מדובר במשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשיש לקבוצה של מזרחי ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים. אחרי שאשדוד נראתה כמו קבוצה שמסוגלת להפתיע, נדמה שהמטרה האמיתית שלה היא בעיקר להיאבק על הפלייאוף העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עופר ורטה שחקן מ.ס. אשדוד (ימין) מול שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ההימור של בנאדו על הרכב התקפי השתלם לו. אזולאי במאבק עם ורטה/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 1 - זיו אדלר הוציא את המשחק באיצטדיון הי"א לדרך.

דקה 2 - גוסטבו בוקולי עצר מתפרצת של אשדוד עם עבירה על מוראד אבו ענזה, שזיכתה אותו בכרטיס צהוב מוקדם.

דקה 4 - חטיפת כדור של יניב קטן השאירה את הכדור לחן עזרא ששחרר בעיטה מהירה שחלפה סמוך לעמוד השער של מרציאנו.

דקה 12 - חן עזרא הכניס כדור עומק לויאם עמאשה, והחלוץ סיים עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה, אבל לצערו הרב הוא פספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 19 - הגבהה של שלומי אזולאי מצאה את הראש של עמאשה, ששוב פספס את המסגרת.

דקה 26 - אדין צוצאליץ' ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל תפס את מרציאנו מוכן.

דקה 29 - גולסה ניסה את מזלו עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה, אבל מרציאנו הדף היטב וצוצאליץ' לא הצליח להגיע לכדור שנהדף לקרן.

דקה 31 - טואטחה עם כדור ארוך לעזרא שהמשיך עם בעיטה, מרציאנו הדף היישר אל פטי שכמעט והבקיע שער עצמי, אבל הכדור נהדף לקרן.

דקה 40 - גול! בוקולי הכניס כדור לעמאשה שהשאיר לגולסה, והקשר הצעיר עשה חצי סיבוב נפלא בתוך הרחבה ובעט פנימה לפינה השמאלית. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 44 - עוד החמצה ענקית למכבי חיפה אחרי שפריצה של טואטחה באגף שמאל הסתיימה במסירה לאזולאי, שמול שער חשוף בעט רע מאוד החוצה.

אוהדי מכבי חיפה. מגד גוזני
קיבלו תיאבון. אוהדי מכבי חיפה/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 50 - ניר ביטון ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל הכדור עף מעל השער של שראנוב.

דקה 56 - גול! כדור חופשי של דוד רביבו נהדף רע מאוד על ידי דקל קינן שניסה להרחיק, אבל הכדור הגיע אל חאתם עבד אלחמיד ששיגר בעיטה חדה לפינה וקבע 1:1.

דקה 61 - אשדוד המשיכה עם הלחץ שלה כשגם מיכאל סירושטן בעט טיל שחלף סמוך לעמוד השער של שראנוב.

דקה 75 - גול! עידן ורד השאיר כדור לעמאשה על קו שמאל, החלוץ חדר לרחבה והכניס פנימה אל חן עזרא, שמקרוב בעט פנימה. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 86 - טואטחה קיבל מסירת עומק מעידן ורד, פרץ מצוין מאגף שמאל, עבר את ורטה וניסה לבעוט מזווית קשה, וזה נעצר בקורה.

דקה 92 - גול! איזה סיום מרתק למשחק הזה כאשר אייל משומר קיבל כדור מג’אבר עטאא המחליף, הטעה את מרציאנו שחשב שהמגן הולך לשחרר כדור רוחב, ובעט מזווית אפס כדור שקבע 1:3 למכבי חיפה.

דקה 94 - גול! סיום? הצחקתם את אלון תורג'מן שרצה להשתתף בחגיגגה כשחור גדול בהגנה של אשדוד סידר לחלוץ אחד על אחד עם מרציאנו אחרי מסירה של קטן. תורג'מן עבר את השוער וגלגל פנימה. 1:4 למכבי חיפה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דוד רביבו שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
שוב הוא מוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים. גולסה משאיר את דוד רביבו מאחור/מגד גוזני

הרכבים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אמיר בן שמעון (סאנדי ארצ'ון 52), ניר ביטון, מיכאל סירושטן (אמיר לביא 80), חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה (איציק נאש 87), דימיטאר מקרייב.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (ג’אבר עטאא 73), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי (עידן ורד 65), ויאם עמאשה (אלון תורג'מן 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully