וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות פיזי חריף בין באלוטלי למאנצ'יני

מנצ’סטר סיטי גועשת: המאמן הסתער על החלוץ בעקבות תיקול על סינקלייר, והשניים התקוטטו. סוף דרכו של באלוטלי בקבוצה?

צילום מסך

רוברטו מאנצ'יני ומריו באלוטלי עברו כמעט הכל בקריירה המשותפת שלהם, אבל נראה שגם שניהם לא האמינו ששיאים כל כך יוצאי דופן בין מאמן לשחקן יכולים להירשם. במהלך האימון שנערך היום (חמישי) נוצר בין השניים עימות פיזי חריף שהגיע למכות, אותו ניתן לראות בתמונות שצולמו על ידי צלמים אנגלים.

האירוע החל כאשר מאנצ'יני, שהשתתף במשחקון באימון כשחקן, התעצבן לאחר תיקול פראי של באלוטלי לרגליו של סקוט סינקלייר. המאמן האיטלקי ניגש להפריד בין השניים וזעם על החלוץ שלו שהיה עצבני עוד קודם לכן והתעמת עם יאיא טורה. מאנצ'יני אחז בחולצתו של באלוטלי, צרח עליו והרחיק אותו מסינקלייר והחלוץ לא נשאר חייב.

שחקן מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי לצד מאמנו, רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
על זה סיטי לא תוכל לעבור לסדר היום. מריו באלוטלי עם רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

בתמונות שצולמו על ידי העיתונים באנגליה נראים השניים בעימות פיזי עד שאחד מאנשי הצוות המקצועי תופס את באלוטלי ומרחיק אותו מהמקום. מאנצ'יני הזועם עזב בסערה את כר הדשא לאחר התקרית.

"מאנצ'יני רץ אליו - הוא רתח", סיפר עד ראייה ל'מנצ'סטר איבנינג ניוז'. "הוא תפס אותו ונראה כאילו הוא מנסה לזרוק אותו לקרקע, אבל מריו חזק מדי והוא לא הצליח להפיל אותו. אז כל המאמנים רצו להפריד ביניהם, אבל מאנצ'יני לא נרגע וניסה להשתחרר ולפגוע בו שוב".

עדי ראייה הוסיפו כי באלוטלי ירד מיד לחדר ההלבשה וכעבור פחות מ-10 דקות נכנס למכוניתו ועזב את המתחם. בעקבות התקרית החריפה, לא מן הנמנע שבאלוטלי יסיים בקרוב את חלקו במועדון, אם כי במנצ'סטר סיטי עדיין לא הוציאו שום הודעה בנושא.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן (שמאל). AP
"כשמריו משחק כמו שהוא יודע, הוא יכול לפגוע בכל קבוצה בעולם". זלאטן איברהימוביץ'/AP

רק אתמול התייחס זלאטן איברהימוביץ' למעמדו של באלוטלי, ואמר: "כשאתה מבלה קצת זמן עם מריו, אתה אוהב אותו. למרות שלא תמיד הוא השחקן שהכי קל למאמן לעבוד ולדבר איתו, אם תדבר עם מאמנים שאימנו אותו כמו ז'וזה (מוריניו) הם יגידו לך שעם מריו תמיד יש לך חיוך על הפנים. הוא שחקן מיוחד וכישרון גדול. כשמריו משחק כמו שהוא יודע, הוא יכול לפגוע בכל קבוצה בעולם".

אגב, רק לפני חודש אמר מאנצ'יני: "אני חושב שמריו יישאר, אבל העתיד תלוי בעיקר בו. היחסים בינינו טובים גם אם הוא עושה משהו. אני אוהב אותו כי אנחנו חיים יחד שנים. ראיתי אותו מתבגר, אבל מערכת היחסים המקצועית זה דבר אחר ואמרתי לו מה אני צריך ממנו. זמן השיחות נגמר. באלוטלי בן 22 וזה הזמן שלו להיות מקצוען. אני מבקש ממנו מקצועיות ומחויבות באימונים, חיים פרטיים יציבים יותר והתנהגות ראויה על המגרש".

באלוטלי בן ה-22 נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי תמורת 24 מיליון ליש"ט. מאנצ'יני היה המאמן הראשון שהעלה אותו לבוגרים של אינטר וכמובן האיש שהביא אותו לסיטי. במשך השנים, מערכת היחסים בין השניים ידעה הרבה עליות ומורדות ומאנצ'יני התבטא לא אחת בחריפות והביע את חוסר שביעות רצונו מהתנהגותו של באלוטלי על ומחוץ למגרש. בעבר אמר עליו: "אני לא סומך על מריו, אף אחד לא סומך עליו", ובנוסף: "אמרתי לו שאם הוא היה משחק איתי לפני 10 הוא היה מקבל ממני אגרוף בפנים כל יום. אם הוא לא יהיה השחקן הטוב בעולם, זה רק באשמתו כי יש לו הכל".

לקראת פתיחת חלון ההעברות הנוכחי נפוצו לא מעט שמועות לגבי חזרה אפשרית של באלוטלי לאיטליה, וכעת ייתכן והשחקן סיים סופית את דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully