וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק רומז: גרין יחזור לסגל נבחרת ישראל

מאמן הנבחרת שוחח עם סנטר גלבוע/גליל, שהביע נכונות לחזור לקראת היורובאסקט. המאמן: "הוא מטובי השחקנים הישראלים"

האם יניב גרין יחזור בקרוב לסגל נבחרת ישראל? בימים האחרונים התקיימה שיחה בין מאמן הנבחרת אריק שיבק לסנטר הפועל גלבוע/גליל עליון, שהביע את נכונותו לחזור לסגל הנבחרת, אם יתבקש כמובן, לקראת אליפות אירופה שתתקיים בסלובניה בחודש ספטמבר.

גרין (32), מוותיקי השחקנים בנבחרת ישראל, החמיץ את קמפיין המוקדמות בקיץ האחרון בגלל חתונתו, אבל מעולם לא הודיע על פרישה מהנבחרת. גרין חזר העונה לארץ אחרי שבעונה שעברה שיחק באיטליה והוא משחק בגלבוע/גליל ולמעשה זו הפעם הראשונה מזה כמה עונות בה הוא משחק באופן מלא ורציף ולאחרונה גם נכנס לכושר טוב.

יניב גרין שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
החמיץ בשנה שעברה את הקמפיין בגלל חתונתו. יניב גרין/אדריאן הרבשטיין

שיבק אמר בעניין: "יניב גרין הוא מטובי השחקנים הישראלים גם היום. יניב תמיד הגיע לנבחרת ברצון ואחרי שדיברתי איתו הבנתי שהוא ישמח להמשיך ולשרת את נבחרת ישראל אם נזדקק לו. אנחנו הולכים לאליפות אירופה וחשוב שנגיע עם קו קדמי מעובה יותר מזה שהיה לנו במשחקי המוקדמות. ליניב יש ניסיון עצום במעמדים כאלו ואין תחליף להגנה שלו וליכולת האתלטית הנהדרת שלו. יניב, עידו קוז'יקרו, אלכס טיוס, ליאור אליהו ואלישי כדיר ייתנו לנו קו קדמי מגוון, חזק ומאוד אתלטי, שיוכל להתמודד עם כל הגבוהים המצויינים איתם אנו אמורים להתמודד באליפות אירופה. כמובן שיש עוד זמן עד תקופת ההכנה והזימונים, אבל אני שומר על קשר עם מרבית שחקני הנבחרת".

גרין שיחק בנבחרת ישראל 157 פעמים והוא שני בטבלת ההופעות רק לדורון ג'מצ'י עם 188 הופעות. הוא קלע 1,367 נקודות, שמציבות אותו במקום השישי בין קלעי כל הזמנים בנבחרת ישראל. נבחרת ישראל הוגרלה לאליפות אירופה לבית עם בריטניה, אוקראינה, צרפת, בלגיה וגרמניה ותנסה לסיים בין שלוש הראשונות שיעלו לשלב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully