וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: עודד קטש חוזר למלחה

30.12.2012 / 18:59

מאמן הפועל אילת ינסה לנקום באקסית (19:30, 5+ לייב), טפירו וסמית' רוצים לסיים את הסיבוב ברגל ימין. אשקלון - גלבוע/גליל

המחזור ה-11, שמסיים את משחקי הסיבוב הראשון בליגת העל, יגיע מחר (שני) לסיומו עם שני משחקים מעניינים. בצמרת תארח הפועל ירושלים, אחרי ההפסד הכואב לגלבוע/גליל עליון בגן נר את הפועל אילת של עודד קטש, שחוזר למלחה שנה לאחר שפוטר. שתי הקבוצות גם ייפגשו במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בתחתית תארח אליצור אשקלון, שהריצה שלה נעצרה בשבועיים האחרונים, את גלבוע/גליל, שתנסה להמשיך ולברוח מהמקום האחרון.

עודד קטש מאמן הפועל אילת. נמרוד סונדרס
נמצא במקום אחר כיום. עודד קטש/נמרוד סונדרס

הפועל ירושלים - הפועל אילת (19:30, 5+ לייב)

אחרי התבוסה בגן נר, מגיעה הפועל ירושלים למשחק הביתי מול הקבוצה אותה תפגוש בעוד כחודש וחצי ברבע גמר גביע המדינה. בצוות המקצועי היו מאוד לא מרוצים מהיכולת ההגנתית של הקבוצה בהפסד לגלבוע/גליל, אך יודעים שהסיפור אמור היה להיות שונה במידה ואורי קוקיה, מאיר טפירו וקרייג סמית' היו כשירים להתמודדות. לקראת אילת יחזרו טפירו וסמית', ויחד איתם ירושלים יודעת שהם חייבים לסיים את הסיבוב ברגל ימין. מי שנמצא בכושר נהדר לאחרונה הוא קורטני פלס, שקלע 21.5 נקודות בשני משחקי הקבוצה האחרונים.

ההפסד הביתי בשבוע שעבר לבני הרצליה עצר במידה מסוימת את הריצה המטורפת של הקבוצה הדרומית בליגת העל. שחקניו של עודד קטש, שחוזר למלחה בדיוק שנה לאחר שפוטר, שיחקו כדורסל נרפה ולא הצליחו להתגבר על קבוצה שבאה כאנדרדוג מובהק. בסוף השבוע ביצעה אילת מהלך כשסיכמה עם הגארד לואיס פלורס והודיעה לאוסטין פרימן כי הוא יכול לעזוב, אך חתימתו של פלורס על חוזהו מתעכבת, והוא לא הגיע לישראל עדיין, כך שפרימן יקבל הזדמנות נוספת מול ירושלים, ועד שהגארד הדומיניקני לא יחתום, הוא לא ישוחרר.

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים. עומר מירון
19 דקות בלבד בממוצע בשני המחזורים האחרונים. ג'ייקוב פולן/עומר מירון

המספר הנוסף

3.8 - איבודים רושם סקוטי הופסון בממוצע למשחק, קטגוריה בה הוא מוביל את ליגת העל.

6 - מתוך תשעת משחקיו של אלי הולמן העונה הסתיימו עם דאבל דאבל של הסנטר האילתי.

19 - דקות בלבד בממוצע למשחק קיבל ג'ייקוב פולן בשני המחזורים האחרונים.

יעמוד למבחן: עודד קטש

לפני שנה בדיוק סיים המאמן של אילת את דרכו בירושלים, וכעת הוא חוזר עם קבוצתו החדשה למלחה, כדי להראות להנהלה החדשה, שהישנה עשתה טעות שויתרה עליו.

גילי מוסינזון שחקן אליצור אשקלון. מגד גוזני
זכה למגננה. גילי מוסינזון/מגד גוזני

אליצור אשקלון - הפועל גלבוע/גליל עליון (19:25, פריצות ב-5+ לייב)

הריצה הנהדרת של אליצור אשקלון נעצרה בשבועיים האחרונים עם הפסדי חוץ לשתיים מהקבוצות החזקות בליגה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. באשקלון יודעים שניצחון ביתי על גלבוע/גליל יסיים את הסיבוב הראשון בצורה נהדרת מבחינתם, ויפתח פער גדול מהתחתית לקראת המשך המשחקים. בקבוצה גוננו השבוע על גילי מוסינזון, שהותקף בתקשורת על המשחק האגרסיבי שהוביל להרחקתו במשחק האחרון מול מכבי חיפה, והפורוורד ימשיך לקבל דקות נרחבות מהמאמן עדי אזולאי.

עוד שבוע עבר, ובגלבוע/גליל מדברים על אפשרות לבצע שינויים, ולא עושים אותם. בצוות המקצועי קיימות אי הסכמות לגבי מעמדו של ברנדון האנטר, שנמצא בכושר נהדר לאחרונה, ובאותו הזמן מחפשים במועדון אחר שחקן שיתאים יותר למשחק הפנים שמנסה ליאור ליובין להקנות לקבוצה. ראקים סאנדרס ממשיך לאכזב, אך לקבל הזדמנות מליובין, וגם בעמדה זאת לא ויתרו בגן נר על האפשרות להתחזק. בגלבוע יודעים שניצחון באשקלון והם יוכלו לסיים סיבוב נוראי עם מרחק סביר מהמקום השישי שמוביל לבית העליון, ויעשו הכל כדי לעשות את זה.

ברנדון האנטר, הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
נמצא בכושר טוב לאחרונה. ברנדון האנטר/אדריאן הרבשטיין

המספר הנוסף

6 - המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון של גלבוע/גליל.

6.7 - איבודים פחות רושמת גלבוע/גליל בשלושת משחקיה האחרונים לעומת השבעה הראשונים.

41.9 - אחוזים מקו העונשין, זה המאזן הנוראי של יניב גרין מתחילת העונה, קלע העונשין הגרוע בליגת העל.

יעמוד למבחן: גילי מוסינזון

השבוע עמד הפורוורד הצבעוני של הקבוצה הדרומית במרכז אור הזרקורים בשל המשחק האגרסיבי שלו. למוסינזון יש הרבה כדורסל, ובמשחק התחתית החשוב מול גלבוע/גליל הוא בא להראות לכולם שהוא לא שכח לשחק כדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully