וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 2:6 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

30.12.2012 / 22:05

הצגה של הצהובים במפגש הקצוות: דאבור (צמד), ראדי, זיו, מרגוליס וייני (טיל לחיבורים) הלמו בנועלת הטבלה. צפו בתקציר

one

כך נראית אלופה, כך נראית יורדת ודאית. מכבי תל אביב סיפקה הערב (ראשון) את משחקה הטוב ביותר העונה והביסה 2:6 את האחרונה בטבלה הפועל חיפה. הצהובים הציגו כדורגל שוטף עם מהלכי התקפה נהדרים, והלהיבו את 9,000 אוהדיהם שראו את הפער בפסגה מהפועל תל אביב צומח לארבע נקודות. מונס דאבור פתח את החגיגה עם צמד (2 ו-21), ראדי הצטרף במחצית השנייה (51), יואב זיו הבקיע לאחר בישול בעקב של אלירן עטר (65), גאל מרגוליס רשם שער בכורה (75) ושרן ייני קינח עם טיל לחיבורים (85). יובל אבידור (39, מעמדת נבדל) ורן אבוקרט (68) רק צימקו עבור הקבוצה החלשה של ניר קלינגר, ששוב נראה אובד עצות.

שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב חוגג עם וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הדובדבן על הקצפת. שרן ייני נישא על גבו של וינסנט אניימה לאחר השער הנדיר/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה הציג הרכב מפתיע למדי, כשהשאיר על הספסל את גונסאלו גרסיה ורוברט ארנשו, והעדיף קישור מעובה אליו הצטרפו גם ייני, משה לוגסי ודור מיכה. מנגד, הפועל חיפה העמידה הגנה שמורכבת כל כולה משחקנים זרים. זה לא עבד. בוגרי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הלמו בנועלת הטבלה כבר בדקה השנייה, כשמיכה מסר ללוגסי וזה בישל לדאבור שער קל.

חלוץ הנבחרת הצעירה המתין לדקה ה-21 כדי לחגוג את השישי שלו העונה, אחרי שקיבל בישול דווקא מסטפן דנקוביץ', שהחל את המשחק כמגן ימני בחלק האחורי חסר התיאום של קלינגר. המאמן האורח הוציא את הבלם דנילו ניקוליץ' בדקה ה-30 (שיפור לעומת הסיבוב הקודם, אז הוחלף מול מכבי תל אביב כבר בדקה ה-19), ביצע שינויי תפקודים פנימיים וקיבל משום מקום שער מצמק. גל אראל הכניס כדור לאבידור, שהבקיע מעמדת נבדל בדקה ה-39 את השני שלו העונה. שניהם, איך לא, מול קבוצתו לשעבר.

השער המצמק רק דרבן את מכבי תל אביב להמשיך לדרוס במחצית השנייה. הצעירים של אוסקר הציגו צירופים יפים בהתקפה וקיבלו עזרה מראדי הנהדר, שירה את השלישי פנימה לאחר אסיסט של מיכה בדקה ה-51. בדקה ה-65 הגיע השער היפה במשחק, כשעטר פרגן עם בישול בעקב לזיו שבעט חד אל הרשת של קאלה. מלך שערי ליגת העל שבת מהבקעה דווקא מול ההגנה החלשה בליגה, אך לפחות תרם בישול מופלא.

אבוקרט עוד צימק בעקבות בלבול בהגנת הצהובים בדקה ה-68, אבל מכבי לא עצרה ובדקה ה-75 התכבד מרגוליס הצעיר בשער בכורה בליגת העל. נגמר? עדיין לא. ראדי השאיר כדור לקפטן ייני, שהפציץ ממרחק למשקוף ופנימה בדקה ה-85 כדי לחתום את הקונצרט. הדובדבן שעל הקצפת. הצגה אדירה של המוליכה. זו האלופה שבדרך?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול סטפן דנקוביץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
האחד פרח, השני נבל. דור מיכה מול סטפן דנקוביץ'/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 2: גול! איזו פתיחה מרשימה של מכבי תל אביב. מיכה שלח במסירה עיוורת את לוגסי בצד שמאל והקשר הצעיר יישר למרכז הרחבה, שם דאבור שלח רגל ודחק פנימה. שער קבוצתי נהדר תוצרת מחלקת הנוער הצהובה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 7: הלחץ של הצהובים נמשך: מיכה הגביה למרכז הרחבה, דאבור נגח כדור שחמק ליד הקורה.

דקה 14: עטר סיפק פעולה טובה באגף ימין והגביה לרחבה, סטולר רק נגע עם הראש והסיט לעבר לוגסי, שבעט חזק ומעל השער. רק מכבי תל אביב על המגרש.

דקה 21: גול! דנקוביץ', לו היה חלק בשער הראשון, הגדיל את תרומתו בשער השני. הקיצוני שמתופקד כמגן חזר באיטיות להגנה וניסה למסור אחורה, אבל למעשה שלח את דאבור שלא התקשה לגלגל לרשת מול קאלה. שער שישי העונה לדאבור, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 24: ההגנה של הפועל חיפה ממשיכה לחלק מתנות. ראדי שלח במתפרצת את עטר, שנעצר אצל קאלה.

דקה 25: שוב ראדי אמון על ההתקפה, אבל מסירת הרוחב שלו הורחקה ברגע האחרון לקרן. המהלך נמשך ועטר הרים לעבר ראדי שפספס את הבעיטה. הצהובים עם כדורגל נהדר.

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב כובש שער. ברני ארדוב
שיפר את מאזן שעריו בזכות הגנת הפועל חיפה. מונס דאבור כובש/ברני ארדוב

דקה 30: לקלינגר נמאס. רואש נכנס במקום ניקוליץ' וכל המערך האחורי השתנה. ההגנה של הפועל חיפה כבר לא מורכבת רק משחקנים זרים. מיותר לציין שזה לא עבד.

דקה 30: אגב, מדובר בשיפור מבחינת ניקוליץ', שבהפסד למכבי תל אביב בסיבוב הקודם הוחלף כבר בדקה ה-19.

דקה 31: לוגסי בעט מרחוק, קאלה היה מוכן וקלט את הכדור.

דקה 32: דנקוביץ', שהספיק לעבור לעמדת המגן השמאלי, נכנס לאמצע ומ-20 מטרים בעט כדור חזק, אניימה הדף ולאלה הצליח איכשהו להחמיץ מול שער חשוף. למזלו, הדגל הורם לנבדל.

דקה 39: גול! הפועל חיפה מקבלת עזרה מצוות השיפוט. אראל הגביה לרחבה ואבידור שהיה בנבדל המשיך פנימה. הקוון לא הניף דגל, השופט לא שרק, השער אושר. שער שני של אבידור העונה, גם הקודם היה מול מכבי תל אביב (בפנדל). הפועל חיפה מצמקת ל-2:1.

דקה 41: ראדי הפציץ מרחוק, קאלה הוריד את הראש וראה את הכדור חומק מעל המשקוף.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה לאחר שכבש שער. ברני ארדוב
באדיבות צוות השיפוט. יובל אבידור/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 51: גול! מיכה הנמרץ העביר כדור מצד שמאל, עטר עזב לראדי שמ-14 מטרים בעט חזק בימין. קאלה הגיב באיחור לכדור השטוח שנבעט לפינה הקרובה וחדר פנימה. השלישי של ראדי העונה, 1:3 למכבי תל אביב.

דקה 57: עטר השתחרר בצד שמאל מרואש וסבב בימין מ-20 מטרים, אך הכדור שלו החטיא במטר את המסגרת.

דקה 65: גול! יופי של מהלך של מוליכת הטבלה. עטר מסר לזיו בצד שמאל, המגן החזיר לחלוץ וזה שלח אותו בעקב לרחבה. זיו עצר ומזווית אלכסונית בעט ברגל ימין כדור חד לפינה הקרובה. 1:4 מרשים למכבי תל אביב.

דקה 68: גול! עזאם פרץ מצד ימין, טיבי הרחיק פעמיים לגופו של עזאם, וממנו הכדור ניתז לאבוקרט שמחמישה מטרים ירה פנימה. שער בכורה לאבוקרט העונה, 2:4 למכבי תל אביב.

דקה 75: גול! דאבור חדר לרחבה מצד שמאל, עבר בין מגני הפועל חיפה ויכול היה לקבל פנדל בעקבות תפיסה של רואש, אבל המשיך ונבלם. מרגוליס הגיע מאחור ובעט שטוח נגד כיוון התנועה של קאלה. שער בכורה לכישרון הצעיר, 2:5 גדול למכבי תל אביב.

דקה 80: תרגיל של מכבי תל אביב בבעיטה חופשית כמעט נשא פרי. ראדי הוציא קצר לעטר, שבעט החוצה מ-12 מטרים.

דקה 84: איזו פגיעה מכוערת של רואש בעטר. השופט יפת ריחם עליו ושלף רק כרטיס צהוב.

דקה 85: גול! ראדי השאיר כדור לייני, שמ-25 מטרים הפציץ כדור אדיר למשקוף ופנימה. שער מרהיב של הקפטן, 2:6 מוחץ למכבי תל אביב.

דקה 88: עטר דהר לרחבה, השאיר את שחקני ההגנה מאחור ורק קאלה שם יד ומנע ממנו להצטרף לחגיגה.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגדיל את התוצאה במחצית השנייה. מהראן ראדי/ברני ארדוב

הרכב מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, סטיב גורי, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי, שרן ייני, משה לוגסי (רפי דהן, 76), דור מיכה (גאל מרגוליס, 66), מונס דאבור (רוברט ארנשו, 84), אלירן עטר.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, דנילו ניקוליץ' (אושרי רואש, 30), יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל (עאהד עזאם, 65), גיא צרפתי (אילן רנקביץ', 77), מהראן לאלה, יובל אבידור.

גאל מרגוליס, שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
שער ראשון בבוגרים. גאל מרגוליס/ברני ארדוב
תומר חנצ'ינסקי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התרשם מקבוצתו החדשה. שוער הרכש תומר חנצ'ינסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully