וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס שוחרר מדונייצק

הרכז שכיכב במכבי חיפה ומכבי תל אביב ייאלץ לחפש קבוצה חדשה. ז'ליקו אוברדוביץ' הודיע: "לא אאמן עד סוף העונה"

דורון פרקינס, הגארד האמריקאי ששיחק בהצלחה במכבי חיפה ומכבי תל אביב, שוחרר היום (ראשון) משורות דונייצק האוקראינית. הרכז האמריקאי הגיע לקבוצה האוקראינית בקיץ אחרי חצי עונה טובה במדי קאנטו האיטלקית, בשורותיה הוא כיכב גם בקמפיין היורוליג.

פרקינס רשם ממוצעים של 10.9 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק בליגה האוקראינית במדי דונייצק, אך כעת ייאלץ למצוא קבוצה חדשה. כזכור, מכבי חיפה הייתה זו שהביאה את פרקינס לליגה הישראלית ב-2008 ואחרי עונה נהדרת במדים הירוקים, הוא נרכש על ידי מכבי תל אביב. במדים הצהובים פרקינס נתן עונה וחצי נהדרות עד שנפצע בבירכו בצורה קשה מאוד ושוחרר מהקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב דורון פרקינס בבגדים אזרחיים. ברני ארדוב
יחזור למכבי? דורון פרקינס/ברני ארדוב

* מאז שעזב ז'ליקו אובראדוביץ', מאמן פנאתינייקוס האגדי את תפקידו כמאמן הירוקים, שמו עולה תכופות ברחבי אירופה כמועמד למספר קבוצות בכירות ביבשת. אולם המאמן הסרבי שם סוף לספקולציות סביב עתידו כשהבהיר בראיון כי הוא אינו מתכוון לקחת קבוצה באמצע העונה ולא יאמן עד סוף העונה הנוכחית.

"אם להיות כנה, אני לא נמצא בקשר עם אף מועדון. אנשים כותבים דברים ומתקשרים, אבל אני לא מנהל משא ומתן עם אף קבוצה. אולי קבוצות יצרו קשר עם הסוכן שלי אבל הבהרתי לו שאני לא מתכוון לקחת שום הצעה ולא אאמן עד סוף העונה", כך אמר אובראדוביץ' בראיון שנערך עימו לגבי עתידו.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
בינתיים הוא עוד לא מתגעגע. אוברדוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully