וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס: "אם בניון היה משחק, היינו שמחים להשאירו"

מאמן ווסטהאם הסביר מדוע הפטישים ויתרו על הישראלי, שחזר לצ'לסי ועשוי לשוב לקדנציה שנייה בארסנל בהשאלה נוספת

יוסי בניון יחזור בשבוע הבא רשמית לצ'לסי, אחרי שווסטהאם בחרה שלא להאריך את תקופת ההשאלה שלו שהסתיימה בינואר. סם אלרדייס הסביר הבוקר (שבת) את המניעים להחלטה של הפטישים ואמר: "אם הוא היה משחק קצת יותר, היינו שמחים להמשיך את ההשאלה שלו, אבל בגלל המחסור בתרומה שלו הוא חזר לצ'לסי".

שחקן ווסטהאם יוסי בניון מול שחקן סאות'המפטון מאיה יושידה. Mike Hewitt, GettyImages
העתיד עדיין לא ברור. בניון/GettyImages, Mike Hewitt

כעת יחל בניון להתאמן בסטמפורד ברידג', שם נחת לאחרונה מאמנו לשעבר רפא בניטס שעשוי למצוא לו מקום בסגל של אלופת אירופה, בזמן שגם ארסנל שוקלת לפנות לשכנתה בבקשה לשאול את הקשר הישראלי פעם נוספת. עזיבתו הצפויה של אנדיי ארשבין לרדינג עשויה לסלול את הדרך לחזרתו של בניון לאיצטדיון האמיריות, למרות שארסן ונגר לא נתן לו קרדיט רב בשנה שעברה.

בניון, שרשם שש הופעות ליגה בקדנציה השנייה שלו במדי ווסטהאם, במהלכן בישל פעם אחת ולא כבש, הוזכר בתקופה האחרונה כמי שעשוי לעבור לקבוצות ב-MLS האמריקאית, ביניהן סיאטל סאונדרס, ובנוסף, בשנה האחרונה עלו לא פעם דיווחים על כך שלוקומוטיב מוסקבה וגלאטסראיי מעוניינות בו.

* בירם כיאל נכנס כמחליף הערב בהפסד המביך של סלטיק 1:0 להיברניאן. כיאל החליף בדקה ה-70 את תומאס רוגנה הנורבגי, כשקבוצתו סיימה את השנה עם יתרון של שש נקודות בפסגה (ומשחק חסר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully