וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון ועפולה שמרו על מקומן בפסגה

קטמון סיימה ב-1:1 מול מכבי באר שבע, אך אזור ובת ים איבדו נקודות ופספסו הזדמנות להיצמד. 0:1 לעפולה על צור שלום

לאחר שבמחזור הקודם נדחו מספר משחקים בעקבות הגשמים והרוחות העזות ברחבי הארץ, המחזור ה-13 בליגה א' התקיים היום (שישי) כמעט במלואו. בדרום, הפועל קטמון איבדה נקודות כשסיימה בתיקו 1:1 מול מכבי באר שבע בבירת הנגב, אך שמרה על מקומה בפסגה לאחר שהפועל אזור ומכבי בת ים איבדו נקודות במשחקיהן. בצפון, הפועל עפולה רשמה 0:1 קטן על מכבי צור שלום וגם היא שמרה על המקום הראשון.

אוהדי הפועל קטמון שהורשו להיכנס ליציע במהלך משחק מול מכבי קביליו יפו. ברני ארדוב
נתנו לאוהדים סיבה לשמוח. אוהדי קטמון/ברני ארדוב

מחוז דרום

הפועל ערד - מכבי קביליו יפו 2:0

נדמה שאין דבר טוב יותר מאשר לפגוש את הפועל ערד, סוגרת הטבלה, על מנת להתאושש. השחקנים של ליאור זדה, שעדיין מדשדשים במרכז הטבלה ובמחזור האחרון רשמו תיקו 1:1 מאכזב מול הפועל כפר שלם, הצליחו לרשום ניצחון חוץ חשוב, מול הקבוצה הדרומית, שעדיין מסתפקת בניצחון בודד מפתיחת העונה. יאיר כהן צדק העלה את יפו ליתרון בפנדל בדקה ה-19, ואילו סוהיל פרג' חתם עם שער בדקה ה-92.

מכבי באר שבע - הפועל קטמון 1:1

הירושלמים פתחו את העונה בצורה בינונית, טיפסו אט אט במעלה הטבלה ובשבועיים האחרונים רשמו שני ניצחונת מרשימים בקרבות צמרת מול בית"ר כפר סבא ועמישב פתח תקוה, אך דווקא מול באר שבע מהתחתית יצאו עם נקודה אחת בלבד, גם היא בזכות שער שוויון מאוחר של יותם פנסו בדקה ה-86. למזלם, מכבי בת ים והפועל אזור לא השכילו לנצל את המעידה שלה, ופספסו הזדמנות להיצמד אליה בצמרת. ליאל זגורי כבש לבאר שבע בדקה ה-65.

בית"ר כפר סבא - עמישב פתח תקוה 0:1

משהו לא טוב עובר על הקבוצה מפתח תקוה, שמאז הייתה במקום הראשון סופרת כבר ארבעה משחקים ללא שער זכות. אחרי שנפרדה מהאחים אסי ואלמוג בוזגלו, עמישב הפסידה לבית"ר כפר סבא, שעלתה למקום השני, רק שתי נקודות פחות מקטמון. דרור ניר הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-67.

הפועל מרמורק - הפועל אזור 0:1

לאזור, הדולקת אחר קטמון בפסגה הייתה הזדמנות פז להיצמד לירושלמים, אך הם בזבזו אותה בנאיביות בעקבות ההפסד לקבוצה מרחובות. לאחר שבמחזור הקודם משחקה מול הפועל ערד הופסק במצב של יתרון 0:2 בעקבות הצפות, הם ספגו שער מפנדל של חיים קנפו בדקה ה-42. חיים פונטרמולי הורחק בדקה ה-78.

תוצאות נוספות:

בני אילת - עירוני קרית גת 3:0
לקרית גת: שלומי משה (26), נתנאל בן אבו (55), שלמה שמר (90)

אורתודוכסים לוד - מכבי שעריים 1:1
ללוד: מדחת שעאר (70). לשעריים: יאיר אזולאי (פנדל, 86)

עירוני כפר יונה - מכבי קרית מלאכי 1:2
לכפר יונה: מייקל גרינברג (19), אופיר חלוואני (56). לקרית מלאכי: יניב עזרי (68)

הפועל כפר שלם - מכבי בת ים 0:1
לכפר שלם: מוחמד חטארי (40)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפולה עדיין במקום הראשון. נחמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחוז צפון

מכבי צור שלום - הפועל עפולה 1:0

ירון הוכנבוים ושחקניו סופרים כבר ניצחון 11 העונה, ונראה כי אט אט הם מתקרבים למיצוי הפוטנציאל הגדול הגלום בקבוצה. השמחה של עפולה הייתה כפולה: לא רק שהיא ניצחה ושמרה על המקום הראשון, אלא היא נהנתה גם מהתיקו המאופס בקרב בין מגדל העמק לדלית אל כרמל, שמעניק לה יתרון של שלוש נקודות בפסגה. שגיא סבג כבש לשערו הוא בדקה ה-34 והבטיח ניצחון לעפולה, בה הורחק בן בן שושן בדקה ה-84.

הפועל מגדל העמק - מכבי דליית אל כרמל 0:0

הקבוצה מעמק יזרעאל ממשיכה לאבד גובה. לאחר שסיימה בתיקו 2:2 מול הפועל הרצליה במחזור הקודם והתרחקה מהמקום השני והראשון, מגדל העמק סיימה בתיקו נוסף - הרביעי שלה העונה. דלית אל כרמל, לעומת זאת, נראתה מצוין בתקופה האחרונה ונותרה במרחק נקודה מעפולה המוליכה ערב המשחק, אך כעת הפער בין השתיים צמח לכדי שלוש נקודות. דליית אל כרמל נותרה היחידה בליגה שעדיין לא טעמה טעמו של הפסד, אך גם זה, מסתבר, לא מספיק.

אחווה עראבה - הפועל אסי גלבוע 1:1

האם המומנטום המצוין של אסי גלבוע הסתיים לו? הקבוצה מהתענך הגיע למשחק לאחר שטיפסה במעלה הטבלה לאחר פתיחת עונה רעה, אך לעומת התבוסה שהנחילה למכבי צור שלום במחזור הקודם, היא נראתה הרבה פחות טוב באצטדיון דוחא. אסי גלבוע דווקא פתחה היטב ועלתה ליתרון מוקדם משער של שלומי מוראד בדקה ה-20, ונהנתה ממזל כשעאבד ראבח הוותיק החמיץ פנדל לעראבה בדקה ה-36. אך בדקה ה-45 עראבה השוותה והותירה את אסי גלבוע עם נקודה אחת בלבד.

תוצאות נוספות:

מכבי כפר קנא - הפועל כפר קנא 0:0

הפועל דליית אל כרמל - הפועל הרצליה 3:1
לדליית אל כרמל: אסף דגש (41). להרצליה: גיל גילקרוב (29 ו-40), עומר בוארון (65)

עירוני טבריה - מ.ס. כרמיאל צפת 3:1
לטבריה: אלון רבינוביץ' (87 בפנדל). לכרמיאל צפת: סהר דהן (22), שאדי חמודה (38 ו-90 בפנדל)

מכבי מעלות - גבעת אולגה 2:2
למעלות: ליאור דה כלבו (26), יותם מלול (78). לגבעת אולגה: אליעז שושן (22), מיכאל בן חמו (60)

הפועל חדרה - עירוני קרית אתא 2:1
לחדרה: רונן שוורצמן (8). לקרית אתא: היימן חגאזי (55), מאור ג'נאח (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully