וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת הביסה את מכבי פ"ת 1:5

תבוסה קשה ומפתיעה למוליכת הטבלה. נצרת עילית-רעננה 0:1. שחקני כפר סבא ונס ציונה לא נגעו בכדור חצי דקה כמחאה

שבעה משחקים קיבלו את פנינו ביום שישי במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית. תוצאת היום הייתה שייכת לאחי נצרת, שהביסה את המוליכה מכבי פתח תקוה 1:5 בעילוט. הפועל רעננה הייתה יכולה לעלות לפסגה עם ניצחון חוץ על הפועל נצרת עילית, אבל הפסידה לה 1:0. הפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל אשקלון 1:2. הפועל פתח תקוה תארח את מכבי הרצליה ביום שני, למשחק שיינעל את המחזור.

גידי קניוק שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
תבוסה נדירה. גידי קניוק ומכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - מכבי פתח תקוה 1:5

איזו הפתעה בעילוט, שם הקבוצה המקומית שניצחה רק במשחק אחד מחמשת הקודמים שלה, הביסה את מוליכת הטבלה. לעובדה הזו אפשר להוסיף את העובדה שהקבוצה ממלאבס ניצחה בכל שבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות. אנס דאבור כבש צמד בזק בדקות 6 ו-12, עוביידה אבו רביע הוסיף בדקה ה-23 ומוחמד שחברי קבע 0:4 בדקה ה-30. נאוטר פסר צימק בדקה ה-53 בפנדל, אבל סרג' איילי הבקיע את החמישי של אחי בדקה ה-66 וחתם את התוצאה.

הפועל נצרת עילית - הפועל רעננה 0:1

איזה פספוס של רעננה, שהייתה מטפסת למקום הראשון במקרה של ניצחון. המארחת עלתה ליתרון בדקה השביעית משער פנטסטי של ליעד אלמליח בבעיטה חזקה מכ-25 מטרים. בהמשך איברהים בסיט ורן רול היו קרובים להכפיל, אבל נעצרו על ידי אוהד כהן. בצד השני קובי חסן כמעט השווה בבעיטה חופשית. בדקה ה-69 נצרת עילית נותרה ב-10 שחקנים אחרי שיוסי אסייג הורחק, אבל השחקנים של דני גולן הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום.

עידן טל שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
במפגש הקודם חן מנצור סידר להם ניצחון. עידן טל/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל בני לוד 0:0

הפועל ירושלים הייתה יכולה להיצמד לצמרת הגבוהה אם היא הייתה צוברת שלוש נקודות, אבל היא סיימה בתיקו מאוד מאכזב בבית מגד קבוצה ממרכז הטבלה. בני לוד סופרת כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

הפועל אשקלון - הפועל ראשון לציון 2:1

הקבוצה של שרון אביטן אמנם מיזערה קצת נזקים אחרי השביעייה שהיא ספגה ממכבי פתח תקוה במחזור הקודם, אבל שוב נותרה ללא נקודות. יחיאל צגאי העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-35, אבל גל מאיו השווה בדקה ה-60 ואלירן סיימון השלים מהפך שבע דקות לסיום. הקבוצה של אייל לחמן התקרבה לחבורת הצמרת, אשקלון נותרה עמוק במקום האחרון.

שחקן הפועל ראשון לציון, גל מאיו. ברני ארדוב
התחתית מאיימת. אלון מזרחי/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 3:1

בצל המשבר הכבד שפוקד אותה מחוץ למגרש, כפר סבא החליטה להופיע להתמודדות, אבל הפסידה בו לראשונה אחרי חמישה משחקים ברציפות. שחקני שתי הקבוצות לא נגעו בכדור בחצי הדקה הראשונה כאקט מחאתי. סהר לוי העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-3, עומר פדידה השווה עבור כפר סבא בדקה ה-22, אבל דור אלקבץ החזיר את היתרון לנס ציונה בדקה ה-41 וניסים אסייג קבע 1:3 בדקה ה-57 וחתם את התוצאה.

מכבי יבנה - מכבי אום אל פאחם 1:0

רצף התוצאות הרעות של מכבי יבנה נמשך, הפעם עם הפסד ביתי ראשון העונה. הפתיחה הייתה של המארחים, כשתימור אביטן ירה מעל המשקוף בדקה השישית. החלוץ המושאל מאשדוד הגיע למצב עוד יותר טוב בדקה ה-27, ומחמישה מטרים בעט לגופו של השוער המחליף מוחמד שבאט, שעצר מצוין חמש דקות לאחר מכן גם את מאור פרץ. אום אל פאחם, מנגד, עקצה במחצית השנייה עם נגיחה של דור הלוי לרשת אחרי כדור קרן בדקה ה-56. האורחים היו קרובים להגדיל את יתרונם במתפרצות, אך החמיצו שלוש פעמים ברשלנות ולמזלם לא שילמו על כך בדקות הסיום. אום אל פאחם ממשיכה להיראות טוב יותר במשחקי החוץ, יבנה ממשיכה לצלול לתחתית.


הכח עמידר רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

מאבק התחתית הסתיים ללא הכרעה, כששתי הקבוצות מסתפקות בנקודה לא ממש מספקת. עדי שרפי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-9, אבל עומר רפס איזן 16 דקות לסיום המשחק וקבע חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully