וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, שידור חי באתר: מכבי תל אביב - סיינה

27.12.2012 / 10:06

הצהובים דרוכים לפתיחת הטופ 16 מול האיטלקים (21:45, גם ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). היקמן: "אם נגביל את השלשות שלהם יהיה בסדר"

מכבי תל אבי תפתח הערב (חמישי) את שלב הטופ 16 כשתתארח בסיינה (21:45, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). גיא פניני, ששב לאימונים אחרי השעייתו, יתלבש למשחק ויעמוד לרשותו של דיוויד בלאט. גם הרכש החדש דארקו פלאניניץ' טס עם הקבוצה לאיטליה, בעוד שמורן רוט הסובל מווירוס נותר בארץ. בלאט הזהיר את שחקניו מהשלשות של האלופה האיטלקית, ודרש משחקניו "משחק אגרסיבי מהדקה הראשונה עד לאחרונה".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מול מארדי קולינס שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
"אני מכיר חלק מהשחקנים מהעונה שעברה מאיטליה". היקמן/ברני ארדוב

ריקי היקמן נשמע גם הוא דרוך לקראת ההתמודדות הערב: "מצפה לנו משחק חשוב וגדול, ואנחנו נרגשים לקראתו", אמר היקמן לוואלה! ספורט. "זהו המשחק הראשון שלנו בטופ 16 ואנחנו רוצים להתחיל את השלב הזה כפי שצריך. זה לא אולם קל בסיינה ואני מכיר חלק מהשחקנים מהעונה שעברה מאיטליה, השחקנים שם טובים, במפגש הקודם יכולנו גם לנצח, סיינה משחקת טוב מאוד במגרש הביתי שלה, הם קולעים באחוזים טובים ואם נצליח להגביל את השלשות שלהם יהיה בסדר".

היקמן התייחס לרמת היריבות בשלב הטופ 16: "יש לנו יריבות לא קלות בבית, יריבות קשוחות ששרדו ועלו מהשלב הראשון. וכל משחק הולך להיות מלחמה בשלבים האלו. נבוא להילחם ולהשיג את התוצאות הכי טובות שאפשר". על השינויים שנעשו בקבוצה וצירופו של פלאניניץ' הוסיף היקמן: "אני עדיין לא מכיר אותו היטב כמובן, חשוב שיעזור לנו. מה קרה עם שרמדיני? זו שאלה קשה, זה חלק מהכדורסל ולפעמים דברים כאלו קורים, בכל אופן, כקבוצה צריכים להגיב על המגרש הכי טוב עם הסגל שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully