וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו סירב להאריך את חוזהו

ב-'אס' טוענים שכוכב ריאל מדריד לא מתכוון להישאר מעבר לתום חוזהו ב-2015. פלורנטינו פרס ישקול למכור את השחקן. מועדון רוסי הציע למסי 30 מיליון יורו לעונה

העונה הטראומטית של ריאל מדריד ממשיכה לתסכל את אוהדי הבלאנקוס, שנאלצו לקרוא הבוקר (חמישי) בכותרת הראשית של 'אס' המדרידאי ידיעה לפיה כריסטיאנו רונאלדו מסרב להאריך את חוזהו במועדון. על פי הדיווח, החלוץ הפורטוגלי מתכנן לעזוב את המועדון עם תום חוזהו הנוכחי ב-2015, בלי קשר למשא ומתן על הגדלת שכרו, אלא רק מכיוון שהוא לא מרוצה מהאווירה שנוצרה בסנטיאגו ברנבאו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
הסירוב יוביל למכירתו? רונאלדו/רויטרס

כמעט ארבעה חודשים אחרי הצהרתו הדרמטית על כך שהוא עצוב בריאל, האלופה הספרדית נראית קרובה להרים ידיים בניסיון לשמח את CR7, שמתוסכל גם מהעובדה שהפער הנוכחי מברצלונה עומד על 16 נקודות ונראה בלתי מחיק, ומהמהומה שיצר ספסולו של איקר קסיאס בשבוע שעבר.

לאור המצב החדש, מסתמן שפלורנטינו פרס ישקול ברצינות למכור את רונאלדו למרבה במחיר כבר בקיץ הקרוב או בקיץ הבא, על מנת שלא לאפשר לו לעזוב את הבירה הספרדית ללא תמורה בעתיד. ההערכות הן שבמקרה כזה רונאלדו יעדיף לחזור למנצ'סטר יונייטד, אלא שההצעה הגבוהה ביותר תמורתו צפויה להגיע מכיוונה של פריס סן ז'רמן.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ויקטור פרס שחקן ויאדוליד. Victor Fraile, GettyImages
סירב להצעת עתק. מסי/GettyImages, Victor Fraile

דיווח: מסי דחה הצעה של 30 מיליון יורו לעונה

ברצלונה הודיעה רק לפני תשעה ימים על הארכת חוזהו של ליאונל מסי עד 2018. אולם, מתברר שבמהלך המו"מ בין הפנומן הארגנטינאי לראשי קבוצתו, הארגנטינאי קיבל הצעה חסרת תקדים מקבוצה רוסית שהייתה שוברת כל שיא אפשרי.

על פי הדיווח של "האל מונדו דפורטיבו", ההצעה כללה חוזה לשלוש שנים עם שכר עתק של 30 מיליון יורו לעונה. ההצעה של הרוסים כללה גם פיתרון לעובדה שמסי החזיק בחוזה עד 2016 וטמנה בחובה פיצוי עתק לברצלונה תמורת סיום חוזהו. אביו של מסי, חורחה, היה מודע להצעה שבנו קיבל אך זה לא הפריע לשניים להאריך את החוזה בקבוצה הקטלאנית.

בספרד טוענים שאחת הסיבות שמסי העדיף להישאר בברצלונה היא רצונו להמשיך ולזכות בתארים בספרד ולהמשיך לשחק עם חבריו הטובים, צ'אבי וקרלס פויול שהאריכו יחד איתו את החוזה במועדון הקטלאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully