וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל: "מתנצל בפני אוהדי חולון"

25.12.2012 / 12:44

קפטן הפועל חולון שהגריל לקבוצה משחק חוץ ביד אליהו לא אופטימי. אבי בן שימול: "נבוא קטנים וננסה לצאת גדולים"

הגרלת רבע גמר גביע המדינה נערכה היום (שלישי) במשרדי איגוד הכדורסל בירושלים וסידרה לנו כמה מפגשים מרתקים. במוקד רבע הגמר תארח מכבי תל אביב את הפועל חולון, כשקפטן הקבוצה שון דניאל, הוא זה שהגריל את המשחק ביד אליהו: "אני רוצה להתנצל בפני אוהדי חולון. הגרלה מול מכבי היא ההגרלה הכי קלה שיכולנו לבקש. נגיע למשחק הזה בלי יותר מידי לחץ וציפיות", הגיב דניאל להגרלה.

בחצי הגמר תפגוש המנצחת בין הצהובים לחולון את המנצחת במשחק בין מכבי באר יעקב מהלאומית למכבי אשדוד: "אני מרוצה מההגרלה אבל בסוף צריך איכשהו לעבור את מכבי תל אביב כדי לזכות בגביע", אמר קפטן אשדוד דרור חג'ג', ואילו שחקן באר יעקב, ינעם אירם, ששיחק אשתקד באשדוד הוסיף: "אשדוד זו קבוצה חזקה. אשדוד זה כמו בית בשבילי ותמיד נחמד לשחק מולם".

שון דניאל שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
ההגרלה הכי קלה? שון דניאל/קובי אליהו

במשחק נהדר נוסף תארח הפועל ירושלים את הפועל אילת, שתי קבוצות שיפגשו השבוע בליגה. "זו הגרלה קשה", הודה אבי בן שימול מאילת, "תמיד קשה במלחה, אבל אנחנו נעבוד קשה. התחלנו טוב את העונה ואין סיבה שלא נעשה הפתעה. נבוא למשחק הזה קטנים ונקווה לצאת גדולים". מאיר טפירו הותיק מירושלים אמר: "לשמחתי המשחק בבית עם הקהל הביתי שלנו, הרבה שנים ירושלים לא הייתה במעמד חצי הגמר. אילת קבוצה ראויה ואני מקווה שהפועל ירושלים יגיעו העונה לכל המעמדים הגדולים".

המנצחת במשחק במלחה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין בני הרצליה למכבי חיפה. "נבוא לנקום בחיפה על ההפסד בליגה", אמר ניב ברקוביץ' מהרצליה, "זו אחת ההגרלות הקשות ביותר שיכולנו לקבל". עידו קוז'יקרו, קפטן חיפה הוסיף: "זו לא הגרלה אידיאלית אבל אין הגרלה אידיאלית כי כל הקבוצה חוץ ממכבי פחות או יותר אותה רמה. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו ומקווה שנחזיר את הימים היפים לחיפה ונביא 6 אלף אוהדים ירוקים".

ניב ברקוביץ שחקן בני הרצליה עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה דרור חג'ג' שחקן מכבי אשדוד ינעם אירם שחקן מכבי באר יעקב מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים אבי בן שימול שחקן הפועל אילת שון דניאל שחקן הפועל חולון אבנר קופל יו"ר איגוד הכדורסל. קובי אליהו
מי ייקח את הגביע איתו הביתה?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully