וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון מתרחקת

הירושלמים יצאו עם 0:2 יוקרתי על בית"ר כפר סבא בקרב צמרת בדרום. בצפון: עפולה עדיין ראשונה לאחר 0:2 על מכבי כפר קנא

המחזור ה-12 בליגה א' המרתקת התקיים היום (שישי) בחלקו, כאשר מספר משחקים נדחו בשל הגשם הכבד וההצפות שנוצרו במספר מוקדים בארץ. בצפון, הפועל עפולה שוב ניצחה 0:2 את מכבי כפר קנא ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום השני. בדרום, הפועל קטמון יצאה עם 0:2 יוקרתי על בית"ר כפר סבא בקרב צמרת, שהעניק לה את יתרון של שלוש נקודות בפסגה.

שי אהרון (במרכז) שחקן הפועל קטמון חוגג שער. דאבל פס
מומנטום נהדר. שחקני קטמון חוגגים/דאבל פס

מחוז דרום

הפועל קטמון - בית"ר כפר סבא 0:2

קטמון קרטעו בפתיחת העונה, אך ככל שהיא מתקדמת הם הולכים ומתקרבים ולמטרה הסופית - העפלה ללאומית. לאחר שניצחה במחזור הקודם את עמישב פתח תקוה בקרב צמרת, היא פגשה הפעם יריבה נוספת בפסגה, בית"ר כפר סבא, וניצחה אותה בתוצאה זהה. היה זה הניצחון החמישי ברציפות של קטמון בבית. לא רק התוצאה משבוע שעבר, כי אם גם הכובשים. עוז צבאג העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-44 ואילו עידן שמש חתם בדקה ה-78.

מכבי עמישב פתח תקוה - עירוני כפר יונה 0:0

אחרי שבמחזור הקודם איבדה את המקום הראשון עם ההפסד להפועל קטמון, עמישב בזבזה הזדמנות נוספת להיצמד לדבוקת הצמרת, עם ההפסד של בית"ר כפר סבא. דווקא מול עירוני כפר יונה, שנמצאת מעט מעל הקו האדום, עמישב לא השכילה להבקיע.

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר שלם 1:1

היפואים של ליאור זדה מתאוששים מפתיחת העונה הנוראית שלהם, אך הם ממשיכים להיות רחוקים מהצמרת. לאחר שהביסו 0:5 את האורתודכסים לוד במחזור הקודם, יפו הייתה רגועה הרבה יותר. מוחמד חטארי העלה את כפר שלם ליתרון מפתיע בדקה ה-20. סולי צמח החמיץ פנדל ליפו שש דקות לאחר מכן, אך צ'יקו דננבאום דאג להשאיר ליפו נקודה עם שער בדקה ה-78.

תוצאות נוספות:

מכבי קרית מלאכי - הפועל מרמורק 0:0

הפועל אזור - הפועל ערד 0:2 (הופסק בבדקה ה-12 בשל הצפות)
כבשו לאזור: רפי סגל (1, פנדל), מתן לוטטי (9)

עירוני קרית גת - מכבי באר שבע (נדחה בשל הצפות)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפולה לא עוצרת. מתן נחמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחוז צפון

הפועל עפולה - מכבי כפר קנא 0:2

שחקניו של ירון הוכנבוים פתחו את העונה בצורה בינונית משהו, אך בסופו של דבר, הם רשמו היום ניצחון עשירי העונה וממשיכים להוליך את הטבלה בבטחה. אליאור סיידר סידר למארחת מעפולה יתרון 0:1, לאחר שכבש בדקה ה-47. אורן עידו חתם את תוצאת המשחק עם שער נוסף בדקה ה-81.

הפועל אסי גלבוע - מכבי צור שלום 1:4

כמו להפועל עפולה, גם לאסי גלבוע תקציב מהגבוהים בליגה, וגם היא מתחילה להתאושש לאחר מספר תוצאות מאכזבות. אחרי שבמחזור הקודם גברו 0:2 על מכבי כפר קנא, הצפוניים חגגו מול צור שלום החלשה, שמתקרבת לתחתית, הודות לבליץ גדול במחצית השנייה. דווקא צור שלום הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-56, מרגליו של שגיא סבג. אלא שאז ארז יוסף כבש שער שוויון בדקה ה-61, וגלבוע התעוררה. דניאל ברק הכפיל בדקה ה-77, יוני אוחיון הוסיף בדקה ה-83 ונאור דהן חתם בדקה ה-92.

הפועל כפר קנא - ס.כ מעלות 1:0

בקרב התחתית בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה הייתה זו מעלות שיצאה כשידה על העליונה. עם הניצחון, מעלות השתוותה לכפר קנא, שקרובה מתמיד למקום הלפני-אחרון, מתחת לקו האדום כמובן. ליאור דכלבו כבש את שער הניצחון באצטדיון בכפר קנא בדקה ה-60.

תוצאות נוספות:

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל דליית אל כרמל 0:3
לכרמיאל צפת: לירון אלימלך (10), גבריאל מלול (28), רמי דאהר (53)

מ.ס גבעת אולגה - הפועל חדרה 1:1
לגבעת אולגה: דקל כהן (68). לחדרה: האני שאהין (69)

מכבי קרית אתא - עירוני טבריה (נדחה בשל הצפות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully