וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה השפילה את אשקלון עם 0:7

גולן חגג שלושער, המלאבסים התפוצצו על האחרונה ושבו בסטייל לפסגה. בשישי: רעננה-הפועל פ"ת 1:3, הרצליה-יבנה 1:3

אחרי מחזור אמצע השבוע החריג, חזרה אמש (שישי) הליגה הלאומית לשגרה עם ארבעה משחקים. במוקד, הפועל רעננה עלתה באופן זמני למקום הראשון אחרי 1:3 מצוין על הפועל פתח תקוה המאכזבת. סקציה נס ציונה הביסה 0:3 את אחי נצרת, הפועל ירושלים השיגה 1:2 דרמטי על אום אל פאחם בחוץ ואילו מכבי הרצליה גברה 1:3 על מכבי יבנה.

בשבת שבה מכבי פתח תקוה למקום הראשון ועשתה זאת בענק, עם 0:7 מטורף על הפועל אשקלון תארח המוליכה ערב המחזור מכבי פתח תקוה את הפועל אשקלון העלובה.

רועי זיקרי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
יופי של גול, שהיה רחוק מלהספיק. זכרי/מגד גוזני

הפועל רעננה - הפועל פתח תקוה 1:3

ניצחון נהדר לקבוצה מהשרון, שחזרה לעצמה במחזור שעבר עם מהפך גדול מול יבנה וצברה ביטחון, שאיפשר לה לבצע מהפך נוסף ולעלות, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה. פתח תקוה איכזבה מאוד במשחק. היא עלתה ליתרון מהיר ויכולה הייתה בעצמה להעפיל לפסגה, אבל פשוט התפרקה מול קובי חסן הפנטסטי, שממשיך לככב בליגת המשנה. המשחק כולו נערך תחת גשם שוטף.

דקה 11: גול! האורחים עולים ליתרון בצורה נהדרת. קרן של רעננה הגיע לרגליו של אסוס, שדהר מרחבה לרחבה והשאיר כדור בתזמון מושלם לרועי זכרי וזה התגבר על המגן שלו וגילגל פנימה. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 22: חסן הגביה קרן, אופיר מלמד נגח מצוין ושניר דורי ירד עוד יותר טוב והדף מהקו.

דקה 25: גול! הנה השוויון של רעננה. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים אצל ממאדו צ'ם, שהקפיץ פנימה משלושה מטרים.

דקה 33: גול! רעננה משלימה מהפך, עם נגיחה מדויקת של קובי חסן, שהסתנן לרחבה והגיע ראשון לכדור שעלה מאגף שמאל. 1:2 למארחת.

דקה 51: וואסי עמד לבד במרכז הרחבה, אבל נגח החוצה מחמישה מטרים. החמצה גדולה.

דקה 65: גול! פודי יצא קדימה ומצא את חסן במרכז הרחבה עם כדור עומק מצוין. הקשר הוותיק לא התקשה לכבוש את השני שלו. 1:3 לרעננה.

שחקן הפועל רעננה, קובי חסן. ברני ארדוב
הצגה גדולה. חסן/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה - אחי נצרת 0:3

לאחר שסיימה שלושה משחקים רצופים בתיקו, נס ציונה סוף סוף ניצחה והצליחה להתרחק עוד קצת מהתחתית, עם ניצחון חמישי העונה ו-21 נקודות בסך הכול. אחרי נצרת, לעומת זאת, שוב איכזבה ולא כבשה, והיא ממשיכה להיות כובשת השערים הגרועה ביותר בליגה, עם 10 בלבד מפתיחת העונה. על השער הראשון של נס ציונה היה חתום דווקא הבלם האורח תאיה באבלולה, שכבש לשערו הוא בדקה ה-30. מתן בלסטרה הוסיף את השני בדקה ה-70 וסהר לוי חתם את התוצאה שש דקות לסיום.

מכבי הרצליה - מכבי יבנה 1:3

הרצליה עם ניצחון שני ברציפות, אחרי שגברה על הפועל ירושלים במחזור אמצע השבוע ומסע הבריחה שלה מהתחתית נמשך. יבנה לעומת זאת, מזכירה יותר ויותר יכולת של עולה חדשה ואחרי פתיחת עונה מצוינת, היא כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון והתחתית מתחילה להתקרב. לירון דיאמנט שוב מצא את הרשת, כבר אחרי שמונה דקות, אבל אוראל אדרי השיג שוויון לאורחים בדקה ה-20. אלא שהרצליה הצליחה להשיג את מלוא הנקודות בזכות שערים של אבי חי (35) ושי רביבו (56).

מכבי אום אל פאחם - הפועל ירושלים 2:1

ניצחון גדול ודרמטי לאדומים מהבירה, שנצמדים לצמרת הגבוהה. מנגד, המארחת סופרת שישה מחזורי ליגה בהם ניצחה רק פעם אחת והיא עדיין מסובכת באזור המסוכן. ירושלים הגיעה למשחק ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים, אבל יצאה מחויכת. תחילה היא עלתה ליתרון משערו של טל שמעיה (35), רון בן נחום היה זה שאיזן, בדקה ה-54. חמש דקות בלבד לסיום, טל משעלי הכריע את המשחק.

מוראד מגמאדוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
רוצים לשמור על הפסגה. מגמאדוב/ברני ארדוב

שבת

מכבי פתח תקוה - הפועל אשקלון 0:7

עם תיקו מול הפועל ראשון לציון במחזור הקודם וניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, במכבי פתח תקוה אולי צפו כי ינצחו את נועלת הטבלה, אך בוודאי לא חלמו אפילו על ניצחון שכזה. מדובר, כמובן, בניצחון הגבוה ביותר העונה בליגה הלאומית, לאחר שהתוצאה במחצית היתה 0:2 בלבד. עומר גולן חגג שלושער גדול (27, 51, 69), תומר אלבז (38), לידור כהן (59), אוסקר גררו (65) ודרור דגו (85) הוסיפו, והקבוצה של משה סיני חוזרת ובענק לפסגת הטבלה.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
הניצחון הכי גדול של קבוצה בלאומית העונה. עומר גולן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully