וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דרקו פלאניניץ' על סף סיכום

19.12.2012 / 22:18

גורם באלופה על המגעים עם סנטר שירוקי: "נותרו פרטים קטנים לסגור עם הסוכן". גיא גודס מועמד לאימון נבחרת בריטניה

האם מכבי תל אביב סוף סוף מצאה את הסנטר שהיא כל כך חיפשה? היום (רביעי) התייחס גורם באלופה למגעים שמתנהלים בימים האחרונים עם הסנטר הקרואטי דרקו פלאניניץ' (2.12 מטר, בן 22). "מאמינים שהוא יהיה במכבי תל אביב. נותרו רק פרטים אחרונים לסגור מול הסוכן שלו והשחקן על סף סיכום", אמר הגורם. לשחקן נשלחה כבר טיוטת חוזה ובכך למעשה נראה שהצהובים מצאו את השחקן שאיתו יילכו לשלב הטופ 16, לאחר שריצ'רד הנדריקס ככל הנראה לא יגיע וגם ארון ביינס לא קיבל את השחרור מלובליאנה.

פלאניניץ' (22, 2.12 מ') נחשב לכישרון גדול נוסף שייצר הכדורסל הקרואטי בשנים האחרונות. בארבע העונות האחרונות הוא משחק בשירוקי, ובכולן רשם התקדמות גדולה. העונה, ב-13 משחקים במסגרת הליגה האדריאטית, העמיד בשירוקי ממוצעים של 16.8 נקודות (64.5% מהשדה, 85% מהעונשין) ו-6.3 ריבאונדים לערב. בקיץ החולף נטל חלק בליגת הקיץ בלאס וגאס עם קבוצת ניו אורלינס, אך זכה ל-17 דקות משחק בסך הכל.

שחקן נבחרת קרואטיה דארקו פלאניניץ'. GettyImages
החיזוק בדרך. פלאניניץ'/GettyImages

גיא גודס בדרך לנבחרת בריטניה?

דיוויד בלאט אמנם עזב את נבחרת רוסיה בקיץ החולף, אולם ייתכן ולמכבי תל אביב בכל זאת יהיה נציג על הקווים של נבחרת אירופית. אחד המועמדים הבולטים לאמן את נבחרת בריטניה הוא עוזרו של בלאט, גיא גודס, שהציע את עצמו לאיגוד הכדורסל הבריטי ובקרוב עשוי לקבל תשובה.

מאז עזיבתו את כריס פינץ' המוערך את התפקיד לטובת צוות האימון של יוסטון מה-NBA מחפשים בבריטניה מחליף, ולאחרונה עלה שמו של שחקן העבר הישראלי. הבריטים סיימו במקום התשיעי באולימפיאדה החולפת ובזכות זאת העפילו באופן ישיר ליורובאסקט 2013. הכוכב הגדול שלהם הוא לואל דנג, שחקנה של שיקגו בולס, ובאופן כללי הכדורסל הבריטי נמצא בעליה גדולה בשנים האחרונות.

גודס (41) נחשב לאחד הרכזים הטובים בתולדות הכדורסל הישראלי. לאחר שהודיע על פרישה בתום עונת 2003/04 החל את קריירת האימון שלו, ובין היתר עבר במכבי ראשון לציון והפועל ירושלים. בעונת 2010/11 שב לקדנציה שניה כעוזר מאמן במכבי תל אביב.

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יאמן את לואל דנג? גיא גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully