וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר דרסה את חזניוק והטיחה: "את בושה לישראל"

פאר נקלעה לעימות עם הצעירה שהתבטאה נגדה לפני שנה ("בלוף"), וסירבה ללחוץ את ידה ב-0:6, 1:6 באליפות ישראל

רויטרס

המתח היה באוויר, אבל אף אחד לא חשב שתקרית כל כך יוצאת דופן עשויה להתרחש בחצי גמר אליפות ישראל בטניס. שחר פאר פגשה היום (רביעי) את דניז חזניוק, הטניסאית הצעירה שיצאה נגדה בשנה שעברה במסגרת ראיון ל"מעריב", ודרסה אותה 0:6, 1:6 במסגרת חצי הגמר. אבל מה שבעיקר בלט במשחק היה התנהגותה של פאר, שסימנה לה "שקט" לאחר סיום המשחק. פאר אף סירבה ללחוץ את ידה של הטניסאית הצעירה, והטיחה בה "יש לי רק דבר אחד להגיד לך: את בושה למדינת ישראל".

כזכור, בתחילת השנה חזניוק תקפה בראיון ל"מעריב" את הנעשה בנבחרת הפדרציה ("התנהלות שכונה") ובמיוחד את שחר פאר, כשאמרה עליה ש"היא בלוף אחד גדול, ברמה אנושית נמוכה", והוסיפה שהיא "אכלה סוכריות בלילה", ואף "יצאה לבלות אחרי הפסדים עד חמש בבוקר".

"אמרתי לה מה שאני חושבת, אמרתי את שלי", סיפרה פאר בסיום המשחק, "אני מדברת על המגרש, לא בעיתונים. לא היה לי שום דבר נגדה, להפך עזרתי לה בגביע הפדרציה, אבל היא החליטה לצאת נגד כולם, נגד הנבחרת, ונגדי במיוחד, אז בכיף. שתיהנה ממה שהיא רוצה להשיג לעצמה. תשאלו אותה למה היא אמרה מה שאמרה, זה המילים שלה. לא נעלבתי, ממש לא. המשחק היה חשוב לי, מחר גם יהיה חשוב".

במשחק הגמר תפגוש פאר, שבשנה שעברה הפסידה בגמר אליפות ישראל, את יוליה גלושקו, האלופה המכהנת. גלושקו לא התקשתה לגבור על חברתה קרן שלמה בחצי הגמר השני 3:6 ו-1:6. משחק הגמר יתקיים מחר (חמישי) בשעה 12:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקשה. אמיר ויינטרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום שוחקו גם משחקי רבע הגמר אצל הגברים. אמיר ויינטרוב עבד קשה מול איגור סמילנסקי בן ה-17, אך לבסוף השיג ניצחון בשלוש מערכות עם 6:3, 6:7, 2:6. השניים פתחו עם שבירות הדדיות עד שסמילנסקי הצליח לשמור ולשבור ועלה ל-2:4. בהמשך שמרו השניים על ההגשה עד לניצחון של סמילנסקי 3:6.

במערכה השנייה וינטרוב שבר ראשון ל-1:3, אך סמילנסקי השווה עם שבירה ושמירה. המשחק נמשך עם שמירות הדדיות עד למצב של שובר שוויון, בו זכה וינטרוב עם 2:7. במערכה השלישית ויינטרוב המשיך במומנטום ועלה ל-1:4 ובהמשך ל-2:6. בחצי הגמר יפגוש ויינטרוב את טל גולדנגורן בן ה-16 שניצח 3:6, 3:6 את דקל בר. דודי סלע ניצח 2:6, 1:6 את אור רם הראל ויפגוש מחר את הראל סרוגו, שניצח 3:6, 0:6 את דור בלפר.

משחקי חצי הגמר אצל הגברים יחלו בחמישי בשעה 10:00. גמר הגברים יתקיים ביום שבת בשעה 14:00.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully