וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "מוכן לחתום בדמי על חוזה חדש במכבי ת"א"

18.12.2012 / 8:20

שון ג'יימס מרוצה ומוסיף: "כשאנחנו מנצחים ב-20 אומרים שהיריבה חלשה, כשאנחנו מנצחים בהפרש נמוך יש ביקורת". פציעת קיינר מדלי עשויה להכריח את הקבוצה לוותר על שרמדיני

במכבי תל אביב ממשיכים במגעים עם מספר שחקנים במטרה להתחזק לקראת הטופ 16. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, חודשה ההתעניינות בדרקו פלאניניץ' בן ה-22. בשבוע שעבר צצו לא מעט דיווחים באירופה על מועמדותו.

לאור הקשיים במו"מ עם לובליאנה בכל הנוגע להעברתו של ארון ביינס האוסטרלי, במכבי תל אביב כבר פתחו במו"מ עם קבוצתו הבוסנית של פלאניניץ', שירוקי. העדיפות היא אמנם לביינס, אולם אם לובליאנה לא תקבל את הצעתה של מכבי, לא מן הנמנע כי הקרואטי הוא זה שיצטרף בסופו של דבר אל הצהובים.

בשיחות פנימיות שערכו ראשי הקבוצה הועלה מצבו של ניק קיינר מדלי. פציעתו של הפורוורד מקשה על קברניטי הקבוצה לאתר קבוצה שתעמוד בחוזהו, מה שמעלה את הסיכוי שגיורגי שרמדיני הוא זה שיעזוב את הקבוצה.

בתוך כך, ההנהלה תדון בימים האחרונים בנושא השעייתו של גיא פניני. המאמן דיוויד בלאט מעוניין בסגל רחב ככל שניתן לקראת פתיחת הטופ 16 ומפעיל לחצים להשיבו למגרש. אם ההנהלה תאשר את המהלך - ייתכן שההשעיה של פניני תסתיים כבר במשחק היורוליג נגד סיינה, בפתיחת הטופ 16 של היורוליג.

ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
קשיים במו"מ. ביינס/GettyImages

מי שקיימת שביעות רצון רבה מיכולתו הוא שון ג'יימס. דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אף אמר לפני מספר ימים כי "נאבקנו על שון שיישאר במכבי. אנחנו מאוד מעריכים אותו ומאוד אוהבים אותו". ג'יימס עצמו התייחס לדבריו של הבעלים: "ההנהלה הראתה בי אמון ואני תמיד אעריך את זה שהם תומכים בי ומראים את זה".

"אמרתי את זה גם בעונה שעברה, ואני אומר גם עכשיו - אני אוהב להיות במכבי ולשחק במכבי", אמר ג'יימס, "אם הם ירצו - אחתום אפילו בדמי על חוזה חדש במכבי תל אביב".

על משחק הגביע האחרון בו הביסה מכבי את אשקלון בקלילות בתוצאה 64:100 הוסיף ג'יימס: "יצאנו למשחק ורצינו להוציא לפועל מהלכים כמו שצריך, ידענו שאם נשאיר את אשקלון מתחת ל- 70 נקודות, ננצח. המאמן דייויד בלאט אמר שאם נעשה מה שצריך, יהיו לנו יומיים חופשה, אז הייתה לנו עוד סיבה לשחק היטב מול אשקלון. דווין סמית'? מאוד חשוב עבורנו שהוא חזר, הוא אחד מהמנהיגים של הקבוצה ואחד השחקנים להם אנו זקוקים. הוא מציג בהגנה ובהתקפה דברים שתורמים לנו רבות לניצחון".

על הביקורות על הקבוצה הוסיף האמריקאי: "זה מה שקורה סביב מכבי. כשאנחנו מנצחים ב- 20 אומרים שהיריבה לא קשה, כשאנחנו מנצחים בהפרש קטן או אפילו ב- 10 נקודות, שואלים למה לא ניצחנו בהפרש גדול יותר. בסופו של דבר אתה צריך לצאת למשחק ולעשות מה שצריך"

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אם הם ירצו - אחתום אפילו בדמי על חוזה חדש במכבי תל אביב". ג'יימס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully