וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון בפסגה אחרי 0:2 על עמישב

הירושלמים מוליכים, כפר סבא שנייה אחרי 0:4 על קרית גת. צפון: עפולה ספגה אחרי 1,070 דקות, אבל ניצחה ונותרה בראש

המחזור ה-11 בליגה השלישית בישראל, הלא היא ליגה א' המרתקת, נערך ברובו אתמול (שישי), כאשר מחוז הצפון ראה שישה משחקים ואילו מחוז הדרום חמישה. במוקד, הפועל עפולה המשיכה לשעוט קדימה וניצחה 1:2 את מעלות בחוץ. מכבי דלית אל כרמל עדיין צמודה אליה בצפון, אחרי 0:2 על צור שלום. בשבת, הפועל קטמון התבודדה בפסגה הדרומית בזכות ניצחון 0:2 במשחק הצמרת על עמישב פתח תקוה. בית"ר כפר סבא שנייה אחרי 0:4 על קרית גת, בעוד עירוני בת ים הושפלה בתבוסה 4:0 באילת.

עידו לוי שוער הפועל הרצליה. נמרוד סונדרס
לשם שינוי מישהו הכניע אותו, אבל עידו לוי ועפולה ממשיכים לדהור/נמרוד סונדרס

צפון:

סקציה מעלות - הפועל עפולה 2:1

1,070 דקות נמשך הרצף המדהים של השוער עידו לוי ושל עפולה, שלא ספגו מאז המחזור הראשון, כמעט עשרה משחקי ליגה ועוד שניים בגביע. בסופו של דבר, בדקה ה-80, הם ראו את הכדור של אילן טל מפרפר ברשת, אבל זה לא הפריע לשחקנים של ירון הוכנבוים לצאת עם עוד ניצחון, התשיעי העונה והם ממשיכים להוביל את הטבלה. מתן נחמני (9) ושחר סימנטוב (28) כבשו כבר במחצית הראשונה וסידרו לאורחים מבירת העמק שקט.

מכבי צור שלום - מכבי דלית אל כרמל 2:0

דלית אל כרמל לא מתרגשת מהריצה של עפולה וממשיכה להיצמד אליה, כשהיא בפיגור נקודה בלבד ועדיין ללא הפסד העונה. האורחים נהנו משערים מהירים של פאדי זיאדה (9) וכפיר לייבוביץ' (15).

אחווה עראבה - הפועל מגדל העמק 2:3

מי שהתרחקה משתי המוליכות היא מגדל העמק, שהייתה צמודה לפסגה ערב המחזור והפסידה במשחק משוגע. אחמד חטיב העלה את המארחים ליתרון (11) ומוסא שעבן קבע 0:2 במחצית השנייה (55). אבי מלכה צימק בפנדל כעבור חמש דקות, אבל עראבה שוב עלתה ליתרון שני שערים, בזכות חיים ענבה (75). עוד חמש דקות חלפו ולידור כהן שוב צימק, אבל לא יותר מזה.

משחקים נוספים:

עירוני טבריה - מ.ס. גבעת אולגה 1:2
לטבריה: מידן שטיינברג (20), כפיר בן דוד (27). לגבעת אולגה: אליעז שושן (94)

הפועל חדרה - הפועל כפר קנא 0:3
לחדרה: אבי קרמר (30), אדינו מהראן (78), אליאס זאנה (90)

מכבי כפר קנא - אסי גלבוע 2:0
לאסי גלבוע: ברק דניאל (73), עידן שפשה (90)

מ.ס. כרמיאל צפת - הפועל הרצליה 1:4
לכרמיאל: שאדי חמודה (40 ו-49), לירון אלימלך (80 ו-81). להרצליה: שי ניסים (69 בפנדל)

הפועל דליית אל כרמל - עירוני קרית אתא 0:4
לדליית אל כרמל: אסף דגש (31 ו-35), מאהר ג'אברין (79), איחסן חלבי (84)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי יפו נהנו מאוד מהקבוצה שלהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרום:

הפועל קטמון - עמישב פתח תקוה 0:2

חמש קבוצות ניצבו היום עם 18 נקודות בפסגת ליגה א', כאשר שתיים מהן נפגשו בטדי. הפועל קטמון ניצלה את ההזדמנות ועלתה למקום הראשון על חשבון עמישב, בזכות ניצחון בית רביעי ברציפות. עוז צבאג נגח פנימה כבר בדקה השביעית וגרם לקבוצה מפתח תקוה להיפרד מהמקום הראשון. עידן שמש סגר עניין בתוספת הזמן.

בית"ר כפר סבא - עירוני קרית גת 0:4

מי שעלתה בינתיים למקום השני עם 20 נקודות היא בית"ר כפר סבא המשתפרת, שחגגה על חשבון קרית גת. טל ארז (29) וגל פורת (33) כבשו במחצית הראשונה, והחלוץ אלעד כהן החמיץ מהנקודה הלבנה לאחר הרחקתו של רועי סבג האורח בדקה ה-43. כפר סבא ניצלה את יתרונה המספרי במחצית השנייה והכפילה את התוצאה משערים של מאיר דרעי (55) ופורת שהשלים צמד (68).

בני אילת - עירוני בת ים 0:4

בבת ים ידעו שהמשחק מחר בין קטמון לעמישב יכול לשרת אותם היטב, שכן שלוש הקבוצות ניצבו עם מספר נקודות זהה לפני המחזור (18). אבל האורחים, שעשו את כל הדרך הארוכה לאילת, חזרו עם הזנב בין הרגליים אחרי התפרקות במחצית השנייה. אבישי אטיאס (61, 85), אדר זינו (70) ועידו אליהו (88 בפנדל), קרעו את בת ים תוך 27 דקות בלבד.

אורתודוכסים לוד - מכבי קביליו יפו 5:0

התוצאה של המחזור שייכת לקבוצת האוהדים, שהביסה את הלודאים החלשים בסוג של דרבי. צ'יקו דננבאום כבש את שני הראשונים (27, 49). מאור מרציאנו (55), נוי ויצמן (74) וליעד ברקוביץ' (83, פנדל), השלימו

משחקים נוספים:

הפועל ערד - מכבי קרית מלאכי 0:0

הפועל כפר שלם - הפועל אזור 0:0

הפועל מרמורק - עירוני כפר יונה 2:2
למרמורק: עידן סרור (30), עידן חג'ג' (57). לכפר יונה: מייקל גרינברג (5), רפי סרוסי (63)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully