וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פפ גווארדיולה יעדיף להצטרף לארסנל

על פי הדיווח, הקטלאני העביר מסר לפיו יעדיף את התותחנים על פני מועדונים רבים. מקורבו: "הוא מודאג מאי היציבות של צ'לסי"

מאז עזב את ברצלונה בתום העונה שעברה, השמועות סביב היעד הבא של פפ גווארדיולה צצו חדשות לבקרים, אך האם הקטלאני כבר החליט מה יהיה היעד המועדף עליו? על פי דיווח באתר "גול", גווארדיולה העביר מסר לראשי ארסנל לפיו הם האופציה הרצינית ביותר עבורו לקראת העונה הבאה, וכי הוא יעדיף לחבור אליהם על פני אפשרויות רבות אחרות העומדות בפניו לקראת העונה הבאה. כזכור, מועדונים רבים ברחבי אירופה כבר נכנסו על פי השמועות ל"מירוץ" אחרי המאמן, שהכריז על שנת חופש ויחזור לאמן, ככל הנראה, רק בעונה הבאה.

מאמן ארסנל ארסן ונגר עומד ליד מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. רויטרס
אחד יילך, אחד יבוא? גווארדיולה ו-ונגר/רויטרס

לאחרונה אף נפוצו שמועות לפיהן הוא יחליף את מאנו מנזס בנבחרת ברזיל, אך בסופו של דבר מונה לתפקיד לואיז פליפה סקולארי. גם רומן אברמוביץ', הבעלים המיליארדר של צ'לסי, עשה כבר הכול על מנת להכין את הקרקע לבואו של גווארדיולה, ועל פי ספוקלציות רבות העדיף למנות את רפא בניטס עד תום העונה הנוכחית על מנת לנסות ולהביא את גווארדיולה בכל הכוח. גם מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ומילאן כבר הוזכרו כמועמדות.

מקורב לגווארדיולה אמר: "ההעדפלה של גווארדיולה היא ארסנל. המועדון כבר מודע לזה שהוא יהיה מעוניין במשרה בשנת 2013. הוא לא רוצה ללכת לצ'לסי. הוא מודאג מחוסר היציבות שלה. הואגם ביחסים טובים עם ונגר מהתקופה בה החל לאמן ועבר השתלמויות אצלו בארסנל".

התותחנים נמצאים בעיצומה של עונה קשה במיוחד, והם מדורגים במקום השביעי בלבד לאחר 16 מחזורים בפרמיירליג. אתמול (שלישי) הם אף הודחו מגביע הליגה לאחר הפסד 3:2 לברדפורד מהליגה הרביעית באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully