וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השתוללתי במחצית. אחר כך נתנו הצגה"

10.12.2012 / 21:44

מאמן קרית שמונה התייחס להבדל בין המחציות של קבוצתו ב-1:3 על סכנין ומכוון לאירופה. שלומי דורה: "נדע לצאת מהמצב"

צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי שסיימה את הקמפיין האירופי שלה ביום חמישי, החלה הערב (שני) עירוני קרית שמונה במסע לעבר קמפיין נוסף. האלופה ניצחה 1:3 בדוחא את בני סכנין אחרי שפיגרה בעקבות שער מוקדם של אלכסנדר דוידוב בדקת הפתיחה, כששמעון אבוחצירא המשיך ללהוט עם צמד (47 ו-85) ואיציק כהן כבש את שער הבכורה שלו בתווך (62). בחדר ההלבשה של קרית שמונה חגגו במראות שהזכירו את ימי האליפות מהעונה שעברה, בעוד אצל סכנין נאלץ המאמן שלומי דורה להתמודד עם קריאות האוהדים להתפטרותו.

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה עם החברים. אדריאן הרבשטיין
מחצית שנייה גדולה. שחקני עירוני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר גילה מה עשה את ההבדל במחצית השנייה של קרית שמונה: "שטפתי את השחקנים במחצית, אפשר להגיד אפילו שהשתוללתי. ראיתי במחצית הראשונה שבאנו רכים ולא מוכנים, יכול להיות שגם לי היה חלק בזה. אבל אחר כך ראו שבאנו לנצח. נתנו מחצית שנייה עם הקרבה ונתנו הצגה. זה ראוי להערכה, במיוחד לאחר העומס הגדול שהיה לנו העונה. יש לנו עוד הרבה עבודה והזמן עושה את שלו, אבל בכל זאת ניצחון שלישי ברציפות במגרש קשה.

בכר התייחס להתקדמות של קבוצתו בטבלה ואמר: "עכשיו אנחנו במקום הרביעי והכל צמוד, אחרי שכבר הספידו אותנו ודיברו שנרד ליגה. זו ליגה משוגעת והכל יכול להיות בה. אנחנו רוצים להמשיך להתקדם והמטרה היא לחזור לאירופה גם בשנה הבאה. אמרתי לשחקנים שסיימנו חלום אחד באירופה והיום אנחנו מתחילים את המסלול בחזרה. אני מקווה שנעשה את זה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הצעקות בהפסקה עזרו. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, שלומי דורה נראה נסער מתגובות האוהדים והגיב בפנים נפולות: "זה קרה לנו בכמה משחקים שיצאנו רע מאוד מחדר ההלבשה. מה שעשינו במחצית הראשונה, קרה לנו במחצית השנייה. איבדנו את הביטחון אחרי השוויון שלהם. הצעקות והקריאות לעבר הספסל לא עזרו לשחקנים. אנחנו לא בתקופה טובה, אבל נדע לצאת מזה. כשאתה טוב הקהל מרים אותך וכשאתה לא טוב הוא מוריד אותך. זה קורה בכל מקום בארץ, גם למאמנים גדולים ממני שהיו סמלים בקבוצות. אני לא מתייחס לזה יותר מדי".

דורה התייחס לצד המקצועי ובעיקר להיעדרותו של ירו בלו: "קבוצת כדורגל לא יכולה להיות תלויה בשחקן אחד. ההרחקה שלו בבית הדין הגיעה דווקא כשהיינו בתקופה טובה, השטות הזו שהוא עשה הכניסה לנו לברוך. אנחנו קבוצה יותר טובה מהמקום בו אנחנו נמצאים. עם חיזוק נכון נוכל להישאר בליגה. הדברים יכולים להיראות אחרת לגמרי".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
התאכזב מקריאות האוהדים. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully