וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים הוגרלה עם גרמניה ופורטוגל

השחקניות של אלי רבי ישחקו בטורניר מיוחד על הזכות להעפיל לאליפות אירופה 2015. הנוער יפגשו הקיץ את ספרד ורוסיה

נבחרת הנשים של ישראל הוגרלה היום (שבת) במסגרת הטורניר המיוחד על הזכות לשחק באליפות אירופה 2015. הנבחרת תשחק בבית אחד עם גרמניה החזקה, פורטוגל אותה ניצחה פעמיים במהלך הקיץ האחרון, ומקדוניה שלא השתתפה במוקדמות האחרונות, אבל נחשבת לנבחרת חזקה מאוד.

כידוע, הנבחרת לא תשחק הקיץ באליפות אירופה שתתקיים בצרפת. במסגרת הטורניר המדובר, המנצחת בכל בית תשתתף בפיינל פור שבסיומו האלופה תשתחל לאליפות אירופה. הנבחרות שלא יזכו בטורניר יזכו להשתתף במוקדמות אליפות אירופה ויקבלו הזדמנות נוספת.

אלי רבי אמר על ההגרלה: "מדובר בטורניר במתכונת שלא היינו רגילים אליה בעבר. יחסי הכוחות בין הנבחרות המשתתפות בטורניר הזה הם שקולים. ההחלטה של פיב"א להעניק כרטיס אחד מתוך 14 נבחרות מחזקת את הרצון שלנו לבצע רענון מסויים בסגל לקראת השנים הבאות. כמו כן ברצוננו לארח את הבית שבו אנו משתתפים".

כמו כן התקיימו הגרלות של טורנירי אליפות אירופה בגילאים השונים. נבחרת העתודה, שהעפילה בקיץ האחרון לדרג א', תתמודד באליפות שתתקיים באסטוניה, עם ספרד ורוסיה החזקות ועם לטביה ובולגריה, כשהאחרונה עלתה עם ישראל מדרג ב'. "חזרנו למקום הראוי לנו ונתמודד עם מעצמות כמו ספרד ורוסיה", אמר מאמן הנבחרת, שרון דרוקר. "זה בית קשה אבל לשחקנים שלנו זו תהיה הבמה הראויה ביותר באירופה".

נבחרת הנוער שמשחקת בדרג ב' תתמודד עם מקדוניה, רומניה, שוויץ, שבדיה, סלובקיה וסקוטלנד . הקדטים, גם הם בדרג ב', ישחקו בבוסניה עם סלובקיה, דנמרק, הולנד ובוסניה עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully