וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה כבשה את הפסגה

המלאבסים ניצחו 1:3 את מכבי הרצליה. תיקו מאופס בין אחי נצרת ונצרת עילית. הפועל אשקלון - בית"ר ת"א/רמלה 0:2

המחזור ה-13 הושלם אתמול (שני) עם שני משחקים, אך הערב נערכו שלושה משחקי השלמה מהמחזור העשירי, שנדחו בשל המצב הבטחוני, והמלחמה ששררה בדרום. המנצחת הגדולה של הערב היא מכבי פתח תקוה, שהשיגה ניצחון ביתי, 1:3 על מכבי הרצליה ועלתה לפסגה על חשבונה של הפועל רעננה. הפועל אשקלון האחרונה השיגה ניצחון בכורה העונה בליגה, 0:2 ביתי מול בית"ר ת"א/רמלה. מכבי אחי נצרת ונצרת עילית נפרדו בתיקו 0:0 במשחק שנדחה בשל חשש למהומות בין מחנות האוהדים.

עומר גולן חלוץ מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
שער ניצחון לקבוצתו. עומר גולן/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - מכבי הרצליה 1:3

המשחק בין השתיים היה אמור להערך בראשון לציון בשל שיזרוע באיצטדיון המושבה החדש, אך הוא נדחה ממש סמוך לפתיחתו בשל המצב הבטחוני והטילים שנפלו על העיר. בדיעבד, מסתבר שהמלאבסים הם אלו הרוויחו מהדחייה הזו כשאירחו באיצטדיונם החדש את מכבי הרצליה והשיגו ניצחון חשוב שהעלה אותם לפסגת הלאומית.

המלאבסים הגיעו למשחק אחרי ההפסד לבני לוד וקיוו לחזור למסלול הניצחונות, אך דווקא הרצליה פתחה טוב יותר את המשחק ואף עלתה ליתרון ראשון מרגלו של שי רביבו (26). המארחת לא נבהלה וביצעה מהפך עוד במחצית הראשונה. תומר אלבז היה זה שהשווה (33) וכעבור חמש דקות בלבד כבש עומר גולן את השני והשלים את המהפך. בדקה ה-87 קינח דני פרדה עם השלישי. זה היה הפסדו הראשון של ניסן יחזקאל כמאמן הרצליה. מכבי פתח תקוה מנגד השיגה ניצחון ליגה שביעי ונהנית מיתרון של נקודה בפסגה על פני הפועל רעננה.

הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב/רמלה 0:2

בשעה טובה ולאחר 12 מחזורי ליגה, גם להפועל אשקלון יש ניצחון בכורה בליגה הלאומית. רפי עמוס היה זה שפרץ את הסכר והעלה את המארחים ליתרון ראשון בדקה ה-53. יחיאל צגאי חתם את הניצחון בדקה ה-86. אשקלון העלתה את מאזנה לחמש נקודות בעקבות הניצחון הזה אך עדיין סיכויי ההישרדות שלה קלושים ביותר.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:0

המשחק בין השתיים נדחה ממועדו המקורי בשל חשש למהומות בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות. גם המפגש החוזר בין שתי הקבוצות לא הניב שערים. שתי הקבוצות נמצאות בשיפולי הצמרת ועדיין יכולות לחלום על העפלה לליגת העל.

רן קוז'וק שחקן הפועל אשקלון. מגד גוזני
מחפש ניצחון בכורה. רן קוז'וק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully