וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מה יחסי עם פלורנטינו פרס? תשאלו אותו"

מאמן ריאל מדריד סירב בתוקף להתייחס לשמועות על כך שיעזוב את הבלאנקוס בתום העונה: "לא רוצה להגיד אף מילה בנושא". וגם: הריצה המטורפת של רונאלדו - 96 מטר בעשר שניות

אימג'בנק GettyImages

התקשורת בספרד דיווחה הבוקר (שני) כי ז'וזה מוריניו יעזוב את ריאל מדריד בסוף העונה. ב"מארקה" נטען שהמאמן הפורטוגלי והמועדון הסכימו להיפרד כשהעונה תסתיים, כשעל פי הדיווח, "גם מוריניו וגם הנשיא פלורנטינו פרס מאמינים שהמאמן התשוש כבר מיצה את עצמו על הספסל של מדריד, והמצב הנוכחי לא יכול להימשך מעבר ל-30 ביוני".

כידוע, בין מוריניו להנהלה נרשמו לא מעט מתחים בשנה האחרונה, גם חלק מהאוהדים שרקו בוז ל"מיוחד", סרחיו ראמוס התנגש גם הוא עם המאמן בחדר ההלבשה, ומוריניו אף הסתכסך עם המאמן של ריאל מדריד ב', כשהביקורת היא שמוריניו לא משלב צעירים בסגל באופן מכוון. ב"מארקה" נטען שבמדריד מקווים שהעונה תסתיים בצורה שקטה, ושבמועדון לא רוצים לייצר מהומות בתקווה להוציא משהו מהעונה הזאת, בין אם זה ליגת האלופות או גביע המלך, כשסיפור האליפות כבר נראה די סגור. בכל אופן, ההחלטה כבר התקבלה: זו העונה האחרונה של מורינוי בריאל מדריד.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מה כל כך מצחיק? מוריניו/GettyImages

בשעות אחר הצהריים, במסיבת העיתונאים לקראת משחק ליגת האלופות מול אייאקס מחר, התייחס מוריניו לנושא ודאג לשמור על שפתיים חתומות עד כמה שאפשר. כשנשאל על יחסיו עם הנשיא פלורנטינו פרס, השיב: "תשאלו אותו. אני לא הולך להגיד לכם על מה דיברנו, מערכת היחסים שלי איתו היא טובה, כפי שכבר אמרתי. אני לא הולך להתייחס לדיווחים הללו. מה העתיד שלי? העתיד שלי הוא המשחק ה-101 שלי בליגת האלופות מחר. אני לא הולך לדבר על זה יותר לא מוסיף יותר אף מילה בנושא".

על המשחק עצמו מול ההולנדים אמר המאמן: "כל משחק הוא חשוב עבורי. צריך לשחק עם הרבה אופי ואישיות, נצטרך לתת את היכולת הטובה ביותר שלנו כדי לנצח. זו תהיה הצלחה אם נעלה מהבית, במיוחד כשקבוצה שנחשבה למועמדת לזכות בגביע כמו מנצ'סטר סיטי כבר הודחה".

ובעניין אחר: כריסטיאנו רונאלדו נתן ספרינט על מגרש שלם בשבת מול אתלטיקו מדריד. המדידה עומדת על 96 מטר בעשר שניות. מדהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully