וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון נצמדה לעמישב אחרי 1:2 על שעריים

הירושלמים ניצחו במשחק דרמטי וחברו בפסגה לעמישב שחזרה עם 1:2 מקרית גת. צפון: עפולה הפסגה אחרי 0:2 על טבריה

המחזור התשיעי בליגה א' נערך היום (שישי), כשהליגה השלישית בישראל שבה סופסוף אחרי שלושה שבועות של פגרה. מי שחזרה לעניינים מהר מאוד היא עמישב פתח תקוה, שעשתה מהפך ענק וניצחה 1:2 בקרית גת, כדי לעלות לפסגת המחוז הדרומי, בו כל שש קבוצות החוץ ניצחו, מלבד הפועל קטמון שבשבת גברה 1:2 על מכבי שעריים ונצמדה לעמישב. בצפון, הפועל עפולה דילגה אל המקום הראשון בזכות 0:2 על עירוני טבריה.

לירן אלמוג שחקן עמישב פתח תקוה. ניר חורי, דאבל פס
פתח תקוה בצמרת/דאבל פס, ניר חורי

דרום:

עמישב פתח תקוה עלתה למקום הראשון, בזכות ניצחון סופר דרמטי, 1:2 בקרית גת. המארחים צעדו בדרכם אל הניצחון, לאחר שטום גלברט הורחק בדקה ה-29 ושלומי משה כבש את הפנדל. אלא שממש לקראת הסיום נשרקו עוד שני פנדלים, לטובת האורחים ואורי קרגולה (87) ואפי אלון (94) ניצלו אותם לניצחון גדול.

הפועל קטמון נצמדה לעמישב המוליכה עם 17 נקודות, אחרי שניצחה 1:2 את מכבי שעריים במשחק דרמטי לעיני יותר מ-1,500 צופים בטדי. ברק ורד העלה את הרחובותים ליתרון בדקה ה-31, אבל שלוש דקות לאחר מכן הורחק אלירן זראי וקטמון הענישה. הרכש יותם פנסו השווה בדקה ה-44 ועידן שמש השלים את המהפך בדקה ה-79. בית"ר כפר סבא מנעה מעירוני בת ים לטפס למקום הראשון, בזכות ניצחון ביתי 0:1 משער של מאיר דרעי בדקה ה-51.

הפועל מרמורק שלישית, עם נקודה פחות מפתח תקוה וקטמון והיא עשתה זאת בזכות 0:1 בחוץ על הפועל ערד, שמצידה נמצאת מתחת לקו האדום. שער בודד של תום דורון, כבר בדקה ה-13, הכריע את המפגש הזה לטובת הקבוצה מרחובות.

גם הפועל אזור קרובה לצמרת והיא במרחק שלוש נקודות מהפסגה, אחרי 1:3 נאה באילת, שדורגה מעליה ערב המחזור. רפי סגל החמיץ פנדל לאורחים בדקה ה-14, אבל גל גבע כבש צמד (20, 59) ושי כחלון הוסיף (84). אבישי אטיאס כבש שער ניחומים דקה לסיום.

במשחקים נוספים:

מכבי באר שבע - קביליו יפו 1:0
ליפו: סולי צמח (90)

הפועל כפר שלם - עירוני כפר יונה 2:1
לכפר שלם: ראובן שרעבי (32). לכפר יונה: גילי חג'ג' (46, פנדל), אופיר חלוואני (83)

אורתודוכסים לוד - מכבי קרית מלאכי 2:1
ללוד: אסי אסולין (15). לקרית מלאכי: שי מור יוסף (46, 63, בפנדלים)

ירון הוכנבוים מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
יעלה לליגה הלאומית? הוכנבוים/קובי אליהו

צפון:

הפועל עפולה של ירון הוכנבוים, שהייתה שלישית בלבד ערב המחזור, קפצה למקום הראשון. עפולה גברה 0:2 בחוץ על עירוני טבריה, בזכות שערים של אליאור סיידר (44) ומתן נחמני (90) וניצלה מעידות של שתי היריבות.

המוליכה עד למחזור הזה, מכבי דלית אל כרמל, סיימה רק ב-2:2 בחוץ מול סקציה מעלות. פאדי זיאדה העלה את האורחים ליתרון בדקה השמינית, אבל אילן טל איזן בפנדל (49) ויותם מלול (60) הפך. אבו סאלח הציל נקודה עם פנדל משלו בדקה ה-74.

גם הפועל מגדל העמק נפלה, עם הפסד 3:1 בחוץ למכבי כפר קנא. המארחים נהנו משערים של מחמוד אל ג'אבר (22), שאדי חטיב (69) ואחמד מראענה (93) ואילו למגדל העמק השווה זמנית סבי שאולוב (50). בני סימנטוב האורח (81) ונדיב סימנטוב המארח (88) הורחקו.

משחקים נוספים:

הפועל חדרה - הפועל אסי גלבוע 1:2
לחדרה: רונן שוורצמן (36), מנשה זלקה (84). לגלבוע: עידן שפשה (43)

מ.ס. כרמיאל/צפת - מ.ס. גבעת אולגה 1:0
לגבעת אולגה: חאלד מוניידה (38)

מכבי צור שלום - אחווה עראבה 1:3
לצור שלום: שגיא סבג (40), ניר כהן (52, 70)

עירוני קרית אתא - הפועל הרצליה 2:0
להרצליה: אופק בן טולילה (60), עומר בוארון (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully