וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, ישיר באתר ובאפליקציות: מכבי תל אביב - שאלון

29.11.2012 / 11:18

הצהובים ינסו להתאושש: "שאלון קבוצה טובה ואסור לזלזל". ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד החל מ-21:00

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד החל מ-21:00), את שאלון במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים מגיעים למשחק הזה לאחר שני הפסדים רצופים שספגו במפעל מול מלאגה וסיינה וניצחון על שאלון החלשה הוא הכרחי כדי להתבסס במקום הראשון בבית. המאמן דיוויד בלאט התמקד השבוע באימונים על שיפור ההוצאה לפועל של מהלכים. במכבי מרוכזים במשחק מול הצרפתים, אך מדברים מאחורי הקלעים גם על הדרבי הגדול שמצפה לקבוצה מול הפועל תל אביב במחזור הליגה הקרוב.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט/ברני ארדוב

"יש לנו משחק ביורוליג שהוא חשוב עבורנו", אמר מזרחי לוואלה! ספורט. "אנחנו גם נצפה לתוצאת המשחק ביום שישי במשחק של סיינה למלאגה, אבל אנחנו תלויים רק בעצמנו". מזרחי התייחס למשחק הדרבי הקרוב: "אחרי משחק היורוליג, אני בטוח שהצוות המקצועי יתרכז במשחק הדרבי, שלאחר כמה שנים חוזר ויתקיים כאן בהיכל נוקיה. ההיכל יהיה מלא וגדוש, והתקווה שלי היא שהכל יתנהל על מי מנוחות, בצורה ספורטיבית, יפה, בלי קללות, בלי נאצות ובלי פרובוקציות מיותרות".

על התקרית מול אוהדי חולון ביום ראשון הוסיף היו"ר: "חולון לא עשו נגדי שום דבר , אלא קראו קריאות מגונות לאשתו של מורן רוט, ואני לא אהבתי את זה". לגבי הקריאות שעלולים אוהדי הפועל לצעוק במהלך המשחק הדגיש מזרחי: "כל הקריאות האלו הן נוגדות לחוק. החוק תוקן על מנת למנוע קריאות מסוג זה, ואני מקווה שלא נגיע למצבים האלו. יהיה במגרש משקיף ושופטים, יש להם הנחיות ברורות".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"נצפה לתוצאה במשחק בין סיינה למלאגה" שמעון מזרחי/קובי אליהו

סילבן לנדסברג התייחס למשחק הערב ואמר: "שאלון קבוצה טובה ואנו לא לוקחים אף קבוצה כמובן מאליו, בטח לא עכשיו, הרי אנו עדיין מנסים לעשות הכל בכדי להשיג את המטרה שלנו שהיא לסיים במקום הראשון בבית. למרות שזה לא תלוי רק בנו, אנחנו עדיין צריכים לעשות את העבודה שלנו . עבדנו קשה מאוד במהלך כל השבוע האחרון, המאמן אמר לנו כמה המשחק הזה מול שאלון הוא חשוב, וכולנו נבוא למשחק הזה בגישה הזו".

הגארד החדש ניסה להסביר מדוע מכבי הפסידה את שני משחקי היורוליג האחרונים: "אני חושב שגם מול סיינה וגם מול מלאגה שיחקנו מצוין, אלו היו משחקים קשים, אבל היו דברים קטנים שפשוט לא הצליחו לנו ולכן גם הפסדנו את המשחקים האלה. עבדנו על הדברים שלא עבדו במשחקים האלה ואחרי שניסינו לתקן אותם כל השבוע, הערב נדע האם באמת עשינו זאת כפי שצריך".

על כך שהוא זוכה לדקות רבות יותר אמר השחקן: "זה מרגיש מצוין להיות על המגרש ולשחק , אני רק צריך להמשיך ולהוכיח את עצמי למאמן ולעשות כל מה שאני יכול, לא משנה כמה מתאמצים צריך להתאמץ הרבה יותר". לנדסברג מודע גם מודע לחשיבות בדרבי : "זה משחק מאוד חשוב מול הפועל תל אביב אבל אנחנו מתרכזים כרגע במשחק החשוב ביותר שהוא מול שאלון ואחר כך אנחנו נחשוב על הדרבי. זו השנה השלישית שלי בישראל , כך שברור שאני יודע מה המשמעות של דרבי ומה זה אומר, אני מודע שמדובר על יריבות ארוכת שנים בין שני מועדונים , ומבין כמה הדרבי הוא משחק שחשוב לאוהדים ולכל אנשי המועדון, אולם נתעסק בו רק לאחר המשחק הערב".

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
ינסה להמשיך את הכושר הטוב. שון ג'יימס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully