וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 2:2 בין הפועל חיפה למכבי תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

27.11.2012 / 22:02

שוויון במשחק הראשון ברבע הגמר. דהן (6) וארנשו (47) כבשו לצהובים, רנקביץ' (11 בפנדל) ורואש (14) הבקיעו למארחת

one

הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שלישי) ב-2:2 במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע הטוטו בקרית אליעזר. הגומלין יתקיים ב-12.12 בבלומפילד. רפי דהן (6) ורוברט ארנשו (47) כבשו לצהובים, אילן רנקביץ' (11 בפנדל) ואושרי רואש (14) הבקיעו עבור האדומים-שחורים.

אילן רנקביץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שער בכורה בהפועל חיפה. רנקביץ'/אדריאן הרבשטיין

אוסקר גרסיה העלה הערב הרכב שכלל לא מעט מחליפים, אבל חוליית ההגנה שלו כללה גם שלושה שחקנים שפותחים בדרך כלל: איתן טיבי, קרלוס גרסיה ויואב זיו, והם לא נראו טוב. טעויות חמורות של ההגנה הצהובה סידרו להפועל חיפה מספר מצבים טובים מאוד במחצית הראשונה ועלו לצהובים בשתי ספיגות, אם כי אחד מהם מפנדל שקשה להסביר את הפסיקה שלו. לשמחתם של הצהובים, קני סייף ויובל אבידור לא מצאו את הרשת של ברק לוי פעמים נוספות. לעומת זאת, החלק הקדמי של מכבי תל אביב נראה טוב, כשמעל כולם בולט דור מיכה שסידר לחבריו מספר הזדמנויות וגם בישל את השער של רפי דהן.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה גם הפועל חיפה הזכירה שההגנה שלה רעועה. הפעם האשראי לדושאן ברקוביץ', שבמקום להרחיק כדור פשוט בישל דווקא לרוברט ארנשו, שכבש את השער השני שלו בישראל וחגג עם סלטה. ההמשך היה צהוב. מכבי תל אביב שלטה בכדור ובמגרש, הגיעה למספר הזדמנויות בחסות ההגנה החלשה של המארחת, אבל התקשתה למצוא את המסגרת וכשכבר הצליחה, נתקלה בקאלה דרשלר המצוין. 2:2 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברט ארנשו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול פביאן סטולר שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שער אחד והרבה החמצות. ארנשו/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 6: גול! דור מיכה החופשי באגף השמאלי, מצא את רפי דהן על סף הרחבה וזה בעט ברגל שמאל, מ-16 מטר, שטוח ופנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 11: גול! זיו אדלר פסק על פנדל מסיבה לא ברורה אחרי כדור חופשי לזכות הפועל חיפה. אילן רנקביץ' דייק מהנקודה הלבנה. 1:1.

דקה 14: גול! קני סייף העלה כדור קרן מימין, עומר ורד נטש את אושרי רואש והבלם החיפאי הפציץ מהאוויר, משישה מטרים, פנימה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 20: מיכה הזריז והטוב העביר כדור מצוין לראדי שהגיע לרחבה, האחרון בעט בלי לעצור, אבל קאלה העירני בלם את הניסיון הצהוב.

דקה 25: ברק לוי יצא הרחק משערו, מחוץ לרחבה, יובל אבידור חטף לו את הכדור והוכשל על ידי קרלוס גרסיה שכנראה מנע ספיגה. זיו אדלר הסתפק בשליפת צהוב לבלם הספרדי.

דקה 36: דהן העביר כדור עומק לארנשו, אבל החלוץ הוולשי בעט ממצב נוח לשמיים.

דקה 39: ההגנה הצהובה איבדה כדור כ-30 מטר מהשער של ברק לוי, אבידור ניצל את זה כדי להגביה לקני סייף הבלתי מכוסה, אבל הנגיחה שלו חלפה סמוך לקורה והחוצה.

יוסי דורה שחקן הפועל חיפה (למטה) חוגג עם פביאן סטולר, עאהד עזאם. אדריאן הרבשטיין
שני שערים ועוד במחצית אחת - אירוע נדיר העונה אצל הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 47: גול! עומר ורד העביר כדור רוחב מימין, דושאן ברקוביץ' לא הצליח להרחיק וסידר לרוברט ארנשו שער קל מקרוב. 2:2.

דקה 55: ההגנה האדומה-שחורה הרחיקה דווקא לכיוונו של אבו זייד, שבעט מהאוויר מ-16 מטר, אבל קאלה הדף.

דקה 66: עומר ורד ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק ברגל שמאל, אבל הכדור השטוח שלו התגלגל החוצה.

דקה 72: ניקוליץ' מסר אחורה דווקא לארנשו, שנבלם על ידי קאלה לקרן ברגע האחרון. טעות ענקית של בלם הפועל חיפה, שלמזלו לא עלתה בשער חובה.

דקה 82: עוד החמצה גדולה של ארנשו. כדור קרן שלא נתקל בהתנגדות הגיע לראשו של הוולשי בתוך רחבת החמש, אבל הוא נגח החוצה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול גיא ליפקה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצר לא מעט מצבים לחבריו. מיכה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה, אושרי רואש, דושאן ברקוביץ' (דנילו ניקוליץ', 53), עדי שלג, פביאן סטולר (גל אראל, 67), יוסי דורה, עאהד עזאם, אילן רנקביץ' (ולדימיר גלושביץ', 60), קני סייף (גיא צרפתי, 63), יובל אבידור (רן אבוקרט, 73).

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד (יגיל ביטון, 75), איתן טיבי, קרלוס גרסיה, יואב זיו, חסן אבו זייד, רפי דהן, מהראן ראדי (גונסאלו גרסיה, 46), דור מיכה (בן בן יאיר, 70), מונס דאבור (רוברטו קולאוטי, 62), רוברט ארנשו (גל אלברמן, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully