וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן חזר עם צמד ושני בישולים, פ.ס.ז' בפסגה

השבדי סיים את עונש ההרחקה בליגה והיה מעורב בכל השערים ב-0:4 הקליל על טרואה. 73 דקות לבן בסט בתיקו של ברסט

הליגה הצרפתית ממשיכה להציג מוליכה חדשה כמעט מדי יום. אחרי עלייתה הזמנית של סנט אטיין לפסגה בעקבות ניצחונה 0:1 בשישי על ולנסיין, עקפה אותה הערב (שבת) פריס סן ז'רמן, שהביסה 0:4 את הלפני אחרונה טרואה בזכות צמד ושני בישולים של זלאטן איברהימוביץ', שגם ציין את שער הליגה ה-200 שלו בקריירה. עדן בן בסט שיחק 73 דקות ב-0:0 של ברסט בריימס, אוויאן הפתיעה עם 0:1 על ראן בחוץ. מחר תוכל ליון לחזור למקום הראשון אם תנצח בטולוז, בעוד מארסיי תפגוש את ליל במשחק המרכזי.

צפו בהצגה של זלאטן איברהימוביץ'

פריס סן ז'רמן - טרואה 0:4

אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, מאז הרחקתו של זלאטן איברהימוביץ' בהפסד הביתי לסנט אטיין, פריס סן ז'רמן הצליחה לחזור למסלול בליגה. זה קרה, איך לא, במשחק החזרה של החלוץ השבדי, שסיפק צמד ושני בישולים. בדקה ה-17 כדור רוחב של זלאטן נהדף מהשוער יוהאן תוראם לעבר מקסוול, והמגן השמאלי הברזילאי פתח את מסכת ההבקעות. פ.ס.ז' שיחקה בהילוך ראשון, אבל בדקה ה-58 השיגה את השני עם הכנה נוספת של זלאטן, הפעם לבלס מטוידי שבעט לקורה ופנימה. השבדי הוסיף עם בעיטה חזקה לרשת בדקה ה-70 אחרי אסיסט של ננה, וחתם מקרוב בתוספת הזמן עם שערו ה-12 העונה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן בין שחקני טרואה. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה בליג 1. זלאטן איברהימוביץ' בין שחקני טרואה/רויטרס

ריימס - ברסט 0:0

עדן בן בסט פתח בהרכבה של ברסט, שאחרי שבעה הפסדי חוץ בשבעה משחקים, השיגה נקודת בכורה העונה מחוץ לביתה. העולה החדשה ריימס הגיעה אחרי שצברה נקודה אחת מחמשת משחקיה האחרונים, ולא הצליחה לנצל את יתרונה בשדה כדי להכריע את המשחק. בן בסט סיכן את השער פעם אחת בדקה ה-40, ובדקה ה-73 פינה את מקומו לטובת ג'ונתן אייטה. במחזור הבא תארח ברסט את מארסיי, אך החלוץ הישראלי יחמיץ את המשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

משחקים נוספים:

ראן - אוויאן 1:0
לאוויאן: זוהיר דאוואדי (79)

נאנסי - אז'קסיו 1:1
לנאנסי: ג'אמל בקאר (8). לאז'קסיו: אדריאן מוטו (76 בפנדל)

סושו - ניס 1:0
לניס: דריו סביטאניץ' (44 בפנדל)

באסטיה - לוריין 1:2
לבאסטיה: אנתוני מודסט (12), ווהבי חאזרי (35). ללוריין: לאמין קונה (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully