וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: גווארדיולה ימונה למאמן הנבחרת

התקשורת הברזילאית ממהרת למנות מחליף למאנו מנזס המפוטר: "עם גווארדיולה, ברזיל תהיה אלופת העולם ב-2014"

האם כשנבחרת ברזיל פיטרה אמש (שישי) את מאמנה מאנו מנזס, שנה וחצי בלבד לפני המונדיאל, אותו היא עצמה תארח, היה לה כבר מועמד ברור ורציני להחליף אותו? ייתכן מאוד שכן, משום שכלי התקשורת בברזיל, כמו גם בספרד, טוענים היום כי חתימה של לא אחר מאשר פפ גווארדיולה בנבחרת הסלסאו עשויה להיות עניין של שעות בודדות, מקסימום כמה ימים.

מנזס, שעמד על הקווים של הנבחרת שנתיים בלבד, נמצא אשם בכשלונות הנבחרת גם בקופה אמריקה ב-2011 (רבע גמר) וגם בטורניר האולימפי האחרון (הפסד בגמר למקסיקו) ונאלץ לפנות את מקומו בנבחרת, שנואשת לזכות בתואר הגדול מכולם לעיני הקהל הביתי שלה.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
האם זה באמת הולך לקרות? גווארדיולה/רויטרס

ההפסד 2:1 לארגנטינה במשחק אימון ביום רביעי חרץ את גורלו של מנזס, כאשר רשימת המועמדים להחליפו כללה תחילה את לואיס פליפה סקולארי, טיטה ומוריסי רמאליו. אולם כעת נראה כי תיתכן תפנית בעלילה וגווארדיולה, שכזכור עזב את ברצלונה בתום העונה שעברה אחרי שהוביל אותה לשתי זכיות בליגת האלופות, שלוש אליפויות ו-14 תארים בסך הכל, עשוי לקטוע את שנת השבתון אותה הוא מעביר בניו יורק ולקחת את המושכות על אחת הנבחרות המרתקות בעולם.

כבר אחרי האולימפיאדה היו דיווחים בברזיל על התעניינות בגווארדיולה, אולם אלו דעכו והשבוע המאמן הספרדי אף סירב להצעה נדיבה מצד רומן אברמוביץ', שרצה אותו בצ'לסי במקום רוברטו די מתאו המפוטר.

גביע הקונפדרציות בברזיל ייערך בעוד כחצי שנה, בקיץ הקרוב והנבחרת המקומית חייבת להיות מאורגנת עד לפתיחת הטורניר. על פי הדיווח בעיתון הברזילאי 'לאנסה', אדם קרוב מאוד לגווארדיולה אמר: "נבחרת ברזיל היא הקבוצה היחידה בעולם שהוא יהיה מוכן לאמן כבר מחר. אם הוא יעשה את זה, הם יהיו אלופי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully