וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו: "אין ביני לבין רונאלדו יחסים מחוץ למגרש"

סימנים נוספים לבעיות החברתיות בריאל? הקשר סיפר: "אין כמעט יחסים בינינו בקבוצה". דיווח: בייל מעוניין לעבור לריאל

בתקופה האחרונה התרבו הדיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו לא ימשיך בעונה הבאה בריאל מדריד. כולם תוהים מהן הסיבות שהביאו את הכוכב הפורטוגלי לנדוד במחשבות על קבוצות אחרות, אבל מי שאולי מספק רמז לכך היום (שישי) הוא הקשר צ'אבי אלונסו, שמעיד כי הוא לא חבר של רונאלדו מחוץ למגרש. לכאורה לא מדובר בידיעה מרעישה, אבל קיימות לא מעט ספקולציות לפיהן רונאלדו מנותק מבחינה חברתית מהקבוצה.

שחקן ריאל מדריד צ'אבי אלונסו מול שחקן ברצלונה פדרו. רויטרס
"רונאלדו מאוד אמביציוזי ויש לו אמונה עצמית חזקה מאוד". צ'אבי אלונסו/רויטרס

"יש בינו לביני הערכה וכבוד מקצועי", סיפר הקשר בראיון ל-ETB. "זה ברור שלא כולם בחדר ההלבשה הם חברים שלי, ומחוץ למגרש כמעט ואין יחסים בינינו. בתוך חדר ההלבשה אנחנו יחד. כריסטיאנו הוא לא דיווה"

בהמשך אלונסו כבר מרעיף שבחים על רונאלדו ועל ז'וזה מוריניו. "הוא (רונאלדו) אדם מאוד אמביציוזי ויש לו אמונה עצמית חזקה מאוד. הוא שחקן חשוב עבור הקבוצה. לגבי מוריניו, אני תמיד לומד ממנו. הוא דורש מאוד ומדקדק בפרטים. אנשים חושבים שהם מכירים אותו, אבל הם רואים רק את הדימוי החיצוני. אני מכיר אותו מחדר ההלבשה, והוא שונה לחלוטין".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. AP
ראה שופטים גרועים מאלה. ז'וזה מוריניו/AP

ובינתיים ז'וזה מוריניו התייחס לשיפוט במשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום רביעי האחרון. כזכור, אלברו ארבלואה הורחק וגם העובדה שהשופטים הוסיפו חמש דקות למשחק עיצבנה מאוד את 'המיוחד' שזעם על כך. למרות זאת, הוא נשמע רגוע הרבה יותר 24 שעות לאחר מכן: "באיטליה השופט הזה השאיר אותנו בתשעה שחקנים ונתן פנדל שלא היה צריך לשרוק", אמר מוריניו ב'מארקה'. "הפסדתי בחצי הגמר עם שער שלא היה צריך להיות מאושר מכיוון שהכדור לא עבר את השער. היו לי געים גרועים מאלה. נשארתי עם עשרה שחקנים בברצלונה במשך שעה, והפעם זה היה רק ל-20 דקות"

בתוך כך, אתר 'גול' מפרסם שגארת' בייל מתכוון לפנות לטוטנהאם ולעדכן אותה כי הוא מעוניין לעבור לריאל מדריד בקיץ הבא אם הבלאנקוס יסכימו לשלם תמורתו 62 מיליון יורו. על פי הדיווח, מוריניו הציב את הוולשי בראש רשימת הדרישות שלו הקיץ ומוכן ללכת בנושא הזה עד הסוף עם ברצלונה. כזכור, בייל חתם בקיץ האחרון על חוזה לארבע שנים בטוטנהאם, אבל הוא חש שבקיץ הקרוב זו תהיה הזדמנות טובה כשהוא יהיה בשל להצטרף לקבוצה אירופית בכורה.

גארת' בייל, שחקן טוטנהאם. Ric Tapia, GettyImages
פרידה מהאוהדים בקיץ? גארת' בייל/GettyImages, Ric Tapia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully