וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ובריאנט מצדיעים לכוכב המכללות: "סר ג'ק"

לברון ג’יימס החמיא לג’ק טיילור שקלע 138 נקודות: ”מדהים, ענק”. בריאנט נדהם: ”27 שלשות? הולי שיט”. וגם: כל ההשוואות

שחקני ה-NBA יודעים להעריך את התצוגה המדהימה השבוע של ג'ק טיילור, שקלע אתמול (רביעי) בלילה 138 נקודות במשחק של המכללה שלו בדיוויז'ן III, הליגה השלישית של עולם הקולג'ים. הגארד, בשנתו השנייה במכללת גרינל מוויסקונסין, הסעיר את עולם הכדורסל בארה"ב, עם שיא אדיר בניצחון קבוצתו 104:179 על פיית' באפטיסט בייבל. בדרך לשיא הנקודות של כל הזמנים הוא קלע 52 מ-108 זריקות מהשדה, כולל 27 מ-71 מחוץ לקשת.

"זה מדהים, לא ייאמן, באמת", הודה לברון ג'יימס, שסיפר שלא זכור לו שאי פעם קלע מעל 56 נקודות במשחק, גם לא בתיכונים, "הייתי רוצה לראות את המשחק הזה. לראות את כולו. ראיתי את המשחק של קובי בריאנט כשהוא קלע 81 נקודות. ראיתי את המשחקים הכי גדולים של שחקנים. אבל יש שני משחקים שהייתי רוצה לראות: אחד הוא זה של ווילט צ'מברליין שקלע 100 נקודות, והשני זה של הילד. סר ג'ק".

גם קובי בריאנט שיבח. "וואו, זה מרשים. זה מטורף", אמר קובי, "לקלוע 138 נקודות זה לא שפוי. כמה שלשות הוא לקח?". כשנאמר לו 71, ענה קובי: "הולי שיט. זה לא ייאמן".

ג'ק טיילור שחקן מכללת גרינל. AP
בריאנט: "לקלוע 138 נקודות זה לא שפוי". טיילור/AP

אגב, השוואה בין ההישג של ג'ק טיילור הצעיר (ששיחק רק 36 דקות) לבין שני ציוני הדרך הקודמים (צ'מברליין ובריאנט) מראה נתונים מעניינים: צ'מברליין ב-100 נקודות שלו קלע 59 אחוז מהנקודות של הקבוצה, לקח זריקה כל 46 שניות, וזרק 47 אחוז מהפוזשנים של הקבוצה; בריאנט ב-81 נקודות שלו קלע 66 אחוז מהנקודות של הלייקרס, לקח זריקה כל 73 שניות, וניצל 51 אחוז מהפוזשנים של קבוצתו; ואילו טיילור קלע 77 אחוז מהנקודות של הקבוצה, לקח זריקה כל 20 שניות, וכדי להגיע ל-138 נקודות זרק ב-69 אחוז מהפוזשנים של קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully