וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלגרף: "גרנט ובניטז מועמדים להחליף את די מתאו"

מערכת וואלה! ספורט

21.11.2012 / 6:34

הישראלי שפוטר ב-2008 נשקל כאופציה לטווח קצר אם גווארדיולה יסרב להצעת צ'לסי. גם אקס ליברפול עדיין בתמונה

ספורט 2

בזמן שבישראל כבר מעריכים שאברהם גרנט בדרך חזרה לישראל, באנגליה ממשיכים להעלות את שמו של המאמן כמועמד לקבוצות בכירות, והמפתיעה שבהן היא צ'לסי. הבוקר (רביעי) מדווח 'טלגרף' על כך שגרנט הוא אחד המועמדים של רומן אברמוביץ' להחליף את רוברטו די מתאו שפוטר הבוקר, לצידו של רפא בניטז.

על פי הדיווח, במקרה שפפ גווארדיולה יסרב להצעה המפתה של אלופת אירופה, אברמוביץ' יחפש מחליף לטווח קצר כדי לנסות ולפתות מחדש את אקס ברצלונה בקיץ הקרוב, וברשימה הזו נכללים גרנט שהוביל את הבלוז לגמר ליגת האלופות ב-2008 ופוטר בסיום אותה עונה ובניטז, שהיה מועמד לצ'לסי גם אחרי פיטוריו של אנדרה וילאש בואש אשתקד אך לא הגיע מכיוון שהתעקש לקבל חוזה ארוך טווח.

מעמדו של די מתאו התערער עוד יותר אמש אחרי שצ'לסי הובסה 3:0 על ידי יובנטוס והתקרבה להדחה ראשונה אי פעם בשלב הבתים של ליגת האלופות. המאמן האיטלקי שהתמנה במהלך העונה שעברה וסחף את המועדון לזכייה היסטורית בליגת האלופות סיים את תפקידו עוד לפני המשחק מול מנצ'סטר סיטי בקרב הצמרת ביום ראשון.

כזכור, גרנט אימן לאחרונה את פרטיזן בלגרד, עימה זכה באליפות סרביה, אך הפסיד את הגביע ליריבה השנואה, הכוכב האדום, ועזב הקיץ אחרי חצי עונה. קודם לכן ירד גרנט לצ'מפיונשיפ עם ווסטהאם ועם פורטסמות, אליה הגיע אחרי הפיטורים מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully