וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית אתא והוד השרון צמודות בפסגה

הקבוצה של שרון אברהמי ניצחה את גליל עליון 81:83 ועלתה למאזן 1:5, כמו גם מכבי הוד השרון שגברה 77:80 על טבעון

חמישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית בכדורסל, כאשר המצב הבטחוני הקשה בדרום, גרם לדחיית המשחקים בין עירוני נס ציונה לאליצור יבנה ובין מכבי קריית גת להפועל עפולה. מי שיכולה לחייך בסיום המחזור הזה היא עירוני קרית אתא, שהשיגה ניצחון חמישי העונה, 81:83 לאחר מאבק קשה מול הפועל גליל עליון. מכבי באר יעקב הפתיעה עם ניצחון חוץ על עירוני רמת גן, 64:72. הפועל כפ"ס/כוכב יאיר הביסה 70:87 את אליצור רמלה. ניצחונות גם למכבי הוד השרון ועירוני נהריה.

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
מוביל את הוד השרון לעונה טובה. רועי חגאי/קובי אליהו

עירוני קרית אתא - הפועל גליל עליון 81:83

עירוני קרית אתא ממשיכה עם הדהירה שלה בצמרת הלאומית עם ניצחון חשוב וקשה על גליל החזקה לאחר מאבק עיקש. נועם לייש קלע 2 נקודות מהקו בשניות הסיום והבטיח את הנקודות לקבוצה של שרון אברהמי. אייבורי קלארק היה הקלע המוביל של המארחים עם 25 נקודות. יגאל ניר היה נהדר בשורות האורחים עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים. גארי ג'ונסון הוסיף 20 נקודות אך נפצע במהלך המשחק ולא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד נוסף.

עירוני רמת גן - מכבי באר יעקב 84:72

הקבוצה של ירון אביב פתחה לא טוב את העונה, אבל השיגה הערב ניצחון שני ברציפות, הפעם מרשים במיוחד על עירוני רמת גן בחוץ. ג'רמיין הול הוליך את האורחים כרגיל עם 23 נקודות. ינעם אירן הוסיף 18 ובריאן לאנג עם 17 משלו סייעו לניצחון היפה בזיסמן. איגור סימין היה האקס פקטור עם 13 נקודות. 15 נקודות של איגור מאיור בצד השני, לא הספיקו.

ג'רמיין הול שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
ממשיך לככב. ג'רמיין הול/ברני ארדוב

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר 87 - אליצור רמלה 70

ניצחון שני בלבד העונה לקבוצה של דרור בריגר, שמנסה לברוח מהתחתית ולהימנע העונה מקרבות ירידה. הירוקים פתחו את המשחק בסערה והובילו ב-18 הפרש כבר בסוף הראשון. להפסקה ירדו הירוקים עם יתרון 24:49 והמשך המשחק היה לפרוטוקול בלבד. רז אלבז בלט בשורות המארחים עם 20 נקודות ושישה אסיסטים. איתן רוטנברג הוסיף 18. 19 נקודות של אל פישר בצד השני, לא מנעו הפסד רביעי העונה מהרמלאים.

מכבי הוד השרון - הפועל טבעון/עמק יזרעל 77:80

עונה יפה מאוד עד כה לשרונים, שהשיגו את ניצחונם החמישי העונה ונצמדו לקרית אתא בפסגה. המארחים שלטו לאורך כל המשחק ואף הובילו בפער דו ספרתי, אך ברבע האחרון הצליחה טבעון לחזור למשחק. הוד השרון הוכיחה הרבה אופי ושמרה על היתרון שלה עד הסיום. דינמה אודיאקוסה בלט בשורות המנצחים עם 27 נקודות ו-15 ריבאונדים. גרג מארי הוסיף דאבל דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים.

עירוני נהריה - מכבי קרית ביאליק 79:96

האורחת הגיעה לאולם עין שרה עם מאזן נקי מניצחונות והצליחה להוביל באופן מפתיע ברבע השלישי, אך נהריה חיסלה את יריבתה עם 24:40 ברבע האחרון. רמון קלמנטה הוביל כהרגלו את המנצחים עם 19 נקודות. טל פרסלני קלע 14 לקרייתים האומללים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully