וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור בפייסבוק: "לא הצלחתי לישון, המצפון לא שקט"

שחקן הפועל ת"א על השירים של אוהדי הקבוצה נגד רגב פנאן: "לא יכולתי להסתכל לו בעיניים. מבקש סליחה ושזה יפסק"

הפועל תל אביב אמנם ניצחה אמש (שני) את הפועל גלבוע/גליל עליון 62:72 אחרי קאמבק מרשים ברבע האחרון, אבל מבחינת לא מעט אנשים באולם בגן נר, השירים של אוהדי הקבוצה נגד מאמן הכושר של גלבוע/גליל, רגב פנאן ונגד אביו המנוח, היוו בעצמם אירוע לא פחות משמעותי. כעת מסתבר שהדברים הללו הפריעו לא רק לפנאן עצמו ולאחרים, אלא גם לשחקן הפועל תל אביב מתן נאור, שפרסם פוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלו.

להלן הדברים שכתב נאור:

"שוב פעם לא מצליח לישון אחרי משחק... הבעיה היא שהפעם זה לא מהסיבות הנכונות... המצפון שלי לא שקט ואני לא אחד שמחזיק דברים בבטן (לפחות משתדל שלא). נתחיל מהסוף: קשה לי מאוד עם מה שהיה היום במשחק בנוגע לרגב. ועכשיו נחזור להתחלה: זה לא בא מיפות נפש, ולא, אני לא מנסה לסתום פיות כי אני לא מאמין בזה. אני אחד שמאמין בחופש הביטוי ואני לא בעד עונשים על מילים (כל עוד לא מדובר בעבירה על חוקי המדינה). גם במקרה הזה אני לא בא ודורש או אומר שזה חייב להיפסק.

"מה שנישאר לי לעשות זה רק לבקש בכל לשון של בקשה להפסיק עם הסיפור הזה סביב רגב. במשחק אימון שהיה לנו נגד הגליל בתחילת העונה ניגשתי לרגב אחרי המשחק והתנצלתי, אמרתי לו שדיברתי עם אוהדים מסוימים על העניין בעבר ואני מבטיח לדבר שוב. ואכן בעבר פניתי למספר אוהדים בעניין ללא הצלחה. מיותר לציין מה היו התוצאות הפעם... בסוף המשחק הערב לא הייתי מסוגל אפילו ללחוץ לו את היד ולהסתכל לו בעיניים... אני יודע (מתוך ניסיון עבר) שמה שאני אומר והתגובות והכתבות בנושא עלולות להוביל לתוצאה הפוכה ממה שאני מייחל לו, אך בכל זאת הייתי חייב להוציא את מה שאני מרגיש. אסיים בכיוון אחר שקצת ממחיש את ההשלכות של הסיפור.

"לפני המשחק ניגש אלי שחקן של הקבוצה ואמר לי: 'יש לי רק בקשה אחת מהמשחק הזה, שהקהל יעזוב את רגב.... לא לצאת מהתחושות של המשחק האחרון, לא שהערב יתחבר לנו ושנחזור לתפקד כמו במשחקים היותר טובים שלנו ולא חס וחלילה שננצח. זה באמת נושא שמעסיק אותנו בתוך הקבוצה ואני גם מוכרך לציין שהשירים ששרים לרגב, באופן אישי, פוגעים גם בי. רמת האנרגיה יורדת בבת אחת כאשר אני שומע את השירים הללו'"

"שוב, אני יודע שזה מאוד לא פופולרי בקרב חלק (לדעתי קטן, אך משמעותי) מהקהל של הפועל , אך בכל זאת הרגשתי שאני חייב לפרוק את מה שאני מרגיש ולבקש (זה מה שאני מרגיש שנשאר לי לעשות) להפסיק את השירים המדוברים (לכל היותר לפחות להפסיק את השירים בנוכחותו של רגב). אני מאוד מבקש שהפוסט לא יהפוך לדיון כי זו ממש לא הכוונה, בסך הכל רציתי לפרוק את מה שאני מרגיש ולקוות שאוכל להשפיע במשהו... אולי עכשיו יהיה לי קצת יותר קל לישון בלילה (אני בספק גדול לגבי העניין הזה)... אני בטוח שזה לא יעזור אבל בכל זאת אני רוצה לבקש סליחה מרגב על כך שאני לא מצליח להשפיע ולגרום לתופעה הזו להפסיק. אני מקווה שאולי בעתיד זה יפסק... לילה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully