וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "השחקנים מרגישים אחראים לעזיבת גווארדיולה"

מגנה של ברצלונה מסביר חלק מהסיבות שהביאו את המאמן לעזוב הקיץ: "לא הגבנו אליו על הדשא כמו שהוא היה רוצה"

לא מעט תהיות נותרו עדיין פתוחות בעקבות עזיבתו של פפ גווארדיולה את ברצלונה, אבל נראה שרק בהדרגה אנחנו נבין מה עבר על המאמן המעוטר שהחליט לחתוך הקיץ. מי שנותן לנו רמז למה שקרה שם הוא דני אלבס, שמאמין שההחלטה של גווארדיולה נבעה מכך שהוא איבד את חדר ההלבשה, כהגדרתו.

שחקן ברצלונה דני אלבס מול שחקן ויאריאל מרקו רובן. Alberto Saiz, AP
"ניימאר חייב להגיע לאירופה, ועדיף שזה יהיה לברצלונה". דני אלבס/AP, Alberto Saiz

"פפ אמר שהוא יעזוב רק כשאנחנו לא נגיב אליו", הסביר המגן בראיון שנערך עימו. "לא הגבנו אליו על הדשא כמו שהוא היה רוצה וזו הסיבה שהשחקנים מרגישים אחראים לעזיבה שלו". אלבס גם התייחס להבדלים בין ליאונל מסי לניימאר, ואמר: "ההבדל בין מסי לניימאר נובע מכך שמסי משחק באירופה, בעוד ניימאר עדיין בברזיל. אפילו בלי משמעת טקטית, מה שחשוב לקבוצה הוא שיש לה שחקנים עם ניסיון ואחריות. כדי לקדם את הקריירה שלו, ניימאר חייב להגיע לאירופה, ועדיף שזה יהיה לברצלונה".

ובינתיים שוערה השני של ברצלונה פינטו התייחס למעמדו בקבוצה כשוער שני, ואמר: "אני רגוע לגבי הסיטואציה. זה אותו סיפור בכל שנה. מאז שהגעתי למועדון, העיתונאים מדברים על איך אני אף פעם לא אתקרב לקבוצה, אבל זה לא איכפת לי. אני עדיין נותן את כל מה שאני יכול. המשפחה שלי שמחה מאוד בברצלונה. יש לי ילד קאטלני ולכן אם המועדון רוצה להשאיר אותי, זה יהיה נהדר מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully