וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "נקווה שהמזל יאיר לנו בהגרלה"

15.11.2012 / 10:48

מאמן נבחרת הכדורסל, ייצג את ישראל בהגרלת הבתים, שתיערך ביום ראשון בסלובניה: "אין הגרלה קלה, כולן חזקות"

אחרי שהבטיחה את העפלתה ליורובאסקט באופן די משכנע, נבחרת ישראל בכדורסל מחכה להגרלת הבתים, שתיערך ביום ראשון הקרוב בסלובניה, שתארח את האליפות. ההגרלה תתקיים במערת פושטוינה ליד לובליאנה, בעומק של 80 מטרים מתחת לאדמה. מדובר באחת המערות הגדולות באירופה, אתר תיירות ידוע ומוכר והסלובנים מתכננים לקיים שם הגרלה מושקעת ומפוארת, כולל משחק 3 על 3 בין 6 שחקני עבר סלובנים.

את איגוד הכדורסל ייצג בהגרלה מאמן הנבחרת אריק שיבק, המשמש גם כראש האגף המקצועי. ישראל כידוע שובצה לקבוצת הדרוג השישית בהגרלה יחד עם צ'כיה, סרביה ושבדיה, אותן לא תפגוש בשלב המוקדם. הנבחרת תקבל נבחרת אחת מכל קבוצת דירוג. בדרג הראשון, תקווה ישראל לא לקבל את נבחרת ספרד החזקה ואילו סלובניה המארחת, היא הנבחרת המאיימת בדרג השני.

לקראת יציאתו להגרלה אמר שיבק: "זו אליפות אירופה ואין בה הגרלות קלות. מכל בית אליו נוגרל לא יהיה קל לסיים בין 3 הראשונות ולעלות שלב, אבל זו המטרה שלנו. ברור שיש בכל דרג נבחרות חזקות יותר ומעט פחות חזקות וכולם מכירים את השמות. עד היום לא הצטיינו בהגרלות ונקווה שהפעם המזל יאיר לנו פנים מעט יותר. גם אחרי ההגרלה יהיה קשה להעריך את כוחן של כל הנבחרות, כי חלקן לא תמיד יודעות בשלב הזה מי מהשחקנים הבכירים שלהם יגיע ומי לא. אצלנו, כך אני יכול להעריך, כולם יגיעו ואנחנו כבר עובדים כדי שההכנה של הנבחרת תהיה הטובה ביותר שניתן לקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully