וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: שני משחקים בליגת העל צפויים להדחות

15.11.2012 / 9:52

בשל המצב, משחקיהן של אליצור אשקלון ומכבי אשדוד צפויים להתקיים במועד מאוחר יותר. איגוד הג'ודו דחה את תחרות הסבב

לאחר שביטל את משחקי הכדורסל שהיו אמורים להערך אמש (רביעי) איגוד הכדורסל הודיע הבוקר כי כל המשחקים שנועדו להתקיים היום וכן בימים שישי ושבת, מיבנה וגדרה בצפון ועד באר שבע בדרום, מבוטלים עקב המצב הביטחוני. כמו כן הודיע האיגוד כי מבוטלים כל המשחקים של קבוצות מהאזורים הללו שצריכות לנסוע למשחקים מחוץ לאזורם.

בימים הללו אמורים להערך רק משחקים בליגות הנמוכות, נוער, נערים, ילדים וקט-סל, ואין משחקים בליגות הבכירות, אבל באיגוד צפויים לדון במהלך סוף השבוע בהתאם לאירועים גם בקיום משחק ליגת העל ביום ראשון בין אליצור אשקלון לבני הרצליה בעיר, ובמשחק ביום שני בין מכבי ראשון לציון למכבי אשדוד.

שחקן מכבי אשדוד דיימון סימפסון מול שחקן הפועל ירושלים קרייג סמית'. קובי אליהו
הזרים של אשדוד עוברים למרכז. דיימון סימפסון/קובי אליהו

בינתיים החליטו באשקלון להעביר את אימון הקבוצה למרכז הארץ, וכן את השחקנים הזרים של הקבוצה. במכבי אשדוד ביקשו אתמול מהזרים לעזוב לכפר המכביה, שם לנו הזרים של הקבוצה בשנים הקודמות במצבים דומים, אך השחקנים סירבו לעזוב את העיר. הבוקר החליטו בקבוצה להכריח את הזרים לעזוב, ולאחר אימון הצהריים של אשדוד, שייערך באולם ברמלה, יעברו הזרים למלון ברמת גן.

*** בשל המצב הביטחוני החליט איגוד הג'ודו הישראלי לדחות את תחרויות הסבב שתוכננו להיערך מחר (יום שישי). "לאחר לבטים והתייעצויות שקיימנו החלטנו לדחות את תחרות הסבב לאור העדר טעם ספורטיבי בקיום התחרות בעת זו", כך נכתב בהודעה שהוציא האיגוד. "התחרות תתקיים בטווח הזמן המהיר יותר שנוכל לקיימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully