וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בגביע: ווימבלדון החדשה נגד ווימבלדון הישנה

מפגש אמוציונלי באנגליה: מ.ק דונס, שהוקמה במקום ווימבלדון המפורקת, תפגוש את הקבוצה שהקימו האוהדים: "לא נגיע לשם"

היסטוריה באנגליה: מ.ק דונס הבטיחה מפגש פיקנטי מול AFC ווימבלדון במסגרת הסיבוב השני של הגביע האנגלי, לאחר שגברה אתמול (שלישי) 1:6 על קיימברידג'. המשמעות היא שדונס - הקבוצה שבעבר הייתה ווימבלדון אבל שינתה את שמה אחרי המעבר למילטון קיינס - תפגוש את הקבוצה שהוקמה במקומה על ידי האוהדים הפגועים.

אוהדי AFC  ווימבלדון. Chris Brunskill, GettyImages
הקבוצה נקרעה מהקהילה. אוהדי ווימבלדון/GettyImages, Chris Brunskill

ווימבלדון ניצחה במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון 3:4 את יורק, ותתארח במגרש של דונס ב-1 בדצמבר. זה כמובן מפגש ראשון בין הקבוצות, לאחר ש-AFC ווימבלדון הוקמה ב-2002. המועדון הוקם על ידי האוהדים, שמחו על ההחלטה של ההתאחדות האנגלית לאפשר את המעבר של קבוצתם האהובה 100 ק"מ צפונה למילטון קיינס.

AFC ווימבלדון החלה את דרכה בליגה התשיעית, ועלתה חמש ליגות בתשע עונות. על אף שמעולם לא פגשה את "הקבוצה הקודמת" שלה, היריבות ביניהן הייתה על פני השטח לאורך כל התקופה הזו, ובין הקבוצות היה ויכוח מי מביניהן תחזיק בהישגים ההיסטוריים של ווימבלדון. בסופו של דבר MK דונס החליטה לוותר על הקשר שלה לווימבלדון מלפני 2004.

מאמן מ.ק דונס, בן הוסקינס. Ben Hoskins, GettyImages
רקד מהתרגשות כששמע על ההגרלה./GettyImages, Ben Hoskins

חלק מאוהדי ווימבלדון עדיין זועמים על המעבר של דונס, ואף מוחים על עצם השם שלה, שקשור לכינוי של ווימבלדון - ומתכוונים להחרים את המשחק. "אני לא אלך למשחק הזה, כי נשבעתי שכף רגלי לא תדרוך במקום הזה", אמר יו"ר האוהדים של ווימבלדון, "לא אכניס ליש"ט אחד לקבוצה הזאת. קרעו את המועדון שלנו מהקהילה אליה הוא שייך, ביגוד לרצונם של אוהדי ווימבלדון. אני לא מתרגש מהמפגש הזה, ולמעשה, הוא בכלל לא אמור היה להתרחש".

מנגד, יו"ר דונס הגדיר את ההגרלה "משחק פנטסטי לכדורגל האנגלי", בעוד מאמן הקבוצה הודה שכשהוא שמע על ההגרלה "פשוט התחלתי לרקוד בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully