וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: מייקל היינס גמר את העונה

11.11.2012 / 13:50

הפורוורד האמריקאי סובל מקרע מלא בגיד אכילס, ולא יוכל לשוב לפעילות וזאת לאחר שלא הספיק לשחק במדי קבוצתו החדשה

פורוורד עירוני אשקלון מייקל היינס סובל מקרע מלא בגיד אכילס שברגלו וגמר את העונה, כך נקבע בבדיקה שערך השחקן בבית החולים הבוקר (ראשון). במהלך אימון הערב אתמול קפץ היינס לריבאונד ונחת לא טוב על הרגל, ובאשקלון חשדו ישירות שמדובר בפציעה בגיד אכילס. השחקן לא שיחק גם בשבוע שעבר לאחר שהקבוצה לא הספיקה לרשום אותו, ובאשקלון יופיעו הערב למשחק מול מכבי אשדוד עם שלושה זרים בלבד.

היינס (31, 2.03) הוא בוגר מכללת פורדהאם משנת 2004, ממנה הגיע לישראל גם בראיינט דאנסטון. את עונת הבכורה שלו מחוץ למכללות עשה בבני השרון של ננו גינזבורג בה רשם 15.9 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. היינס החל להסתובב באירופה ועבר בליגה השנייה בספרד בשתי קדנציות שונות, בפולין, צרפת וגרמניה בשתי קבוצות שונות.

בעונת 2010/11 חתם היינס בליגת הפיתוח של ה-NBA והיה נראה טוב מאוד, מה שהוביל את גנט הבלגית להחתימו בעונה שעברה והפורוורד סיפק את הסחורה עם 14.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפורוורד מרקוס דאב, שבעקבות הפציעה בידו הגיע היינס לחודש לאשקלון, יעבור באמצע השבוע בדיקה ולאחריה ייקבע מתי יוכל לחזור בדיוק לפעילות, כשבאשקלון מקווים שיוכל לעשות זאת כבר במשחק הבא.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully