וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה את פרנקפורט 0:2

ניצחון עשירי מ-11 משחקים לבווארים, שנהנו משערים של ריברי ואלאבה בפנדל. שאלקה - ברמן 1:2, אוגסבורג - דורטמונד 3:1

המחזור ה-11 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם ניצחונה של מיינץ 1:2 על נירנברג, ונמשך בשבת. באיירן מינכן הלוהטת ניצחה בקרב צמרת את פרנקפורט שלישית 0:2 ושאלקה התבססה במקום השני אחרי 1:2 על ורדר ברמן. דורטמונד חזרה למסלול הניצחונות בזכות 0:3 על אוגסבורג בחוץ

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם דויד אלאבה. רויטרס
שני שערים, שלוש נקודות. ריברי ואלאבה/רויטרס

באיירן מינכן - פרקנפורט 0:2

אחרי שדרסה את ליל 1:6 בליגת האלופות באמצע השבוע, באיירן מינכן המשיכה להפגין יכולת גבוהה ורק יכולת טובה של קווין טראפ בשערה של האורחת, מנעה ממוליכת הטבלה ניצחון גבוה יותר. פרנק ריברי כבש ראשון בדקה ה-44 אחרי בישול של חאבי מרטינס ודויד אלאבה הכפיל בדקה ה-76 מהנקודה הלבנה, אחרי שבסטיאן שווינשטייגר סחט פנדל לא מוצדק. בסיום 0:2 לבאיירן, שהסתדרה גם בלי מריו מנדז'וקיץ' הפצוע.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
סחט פנדל לא מוצדק. שווינשטייגר/GettyImages, Alexander Hassenstein

אוגסבורג - דורטמונד 3:1

בזמן שהיא כל כך מרשימה באירופה נגד ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי העשירות והמתוקשרות, בורוסיה דורטמונד מגמגמת העונה בליגה. אחרי התיקו המאופס נגד שטוטגרט בשבוע שעבר, משחק נגד נועלת הטבלה היה בדיוק מה ששחקניו של יורגן קלופ היו צריכים. מרקו רויס כבש כבר אחרי תשע דקות ורוברט לבנדובסקי הבקיע צמד בדקות 51 ו-71 כדי להבטיח ניצחון קל. סשה מולדרס רק צימק בדקה ה-81. אוגסבורג המסכנה, שהצליחה לסחוט מהדאבליסטית 0:0 ביתי בעונה שעברה, סופרת שלושה הפסדים רצופים.

מרקו רויס שחקן דורטמונד (אמצע). רויטרס
משחק נגד האחרונה בטבלה זה בדיוק מה שדורטמונד הייתה צריכה/רויטרס

שאלקה - ורדר ברמן 1:2

שאלקה התאוששה מהפסד להופנהיים בשבוע שעבר והתבססה במקום השני, תוך שהיא פותחת פער על פני פרנקפורט שפהסידה במשחק המקביל. דווקא ברמן עלתה ליתרון, כשארון האנט ניצל בישול של זלטקו יונוזביץ' כדי לכבוש בדקה ה-16, אבל במחצית השנייה המארחת ביצעה מהפך. רומן נוישטאטר הבקיע בדקה ה-59 ויוליאן דראקסלר כבש בדקה ה-69 אחרי שהוא נכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקום איברהים אפלאיי.

מיינץ - נירנברג 1:2

במשחק שפתח את המחזור וללא אלמוג כהן הפצוע, נירנברג חזרה להפסיד אחרי הניצחון על וולפסבורג והיא מסובכת חזק בתחתית, אחרי ניצחון בודד בשמונה מחזורים. מיינץ ממשיכה את העונה המצוינת שלה ורשמה ניצחון שלישי בארבעה מחזורים, בזכות שערים מהירים של ניקולאי מולר, בדקה ה-12 בפריצה סוחפת ובעיטה מצוינת ומפתיעה לפינה ואנדראס איבנשיץ', שעבר את השוער וכבש בתום מבצע קבוצתי נאה בדקה ה-21. פר נילסון החזיר את האורחים למשחק עם נגיחה מדויקת בדקה ה-40, אבל הלחץ של נירנברג לא הוליד שוויון ודווקא מיינץ הייתה קרובה יותר לשלישי.

משחקים נוספים:

פרייבורג - המבורג 0:0

פורטונה דיסלדורף - הופנהיים 1:1
לדיסלדורף: רובי קרוס (4). להופנהיים: חוסלו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully