וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יבנה לבדה ניצבת

הקבוצה של נתי כהן נותרה מושלמת עם ניצחון על רמלה וניצלה את ההפסדים של קרית אתא (לטבעון) והוד השרון (לעפולה)

אחרי ארבעה מחזורים, רק קבוצה אחת ניצבת בראש טבלת הליגה הלאומית, ולא במקרה, מדובר באליצור יבנה. הקבוצה של נתי כהן גברה על רמלה בחוץ, וניצלה את ההפסדים של קרית אתא והוד השרון כדי לתפוס את המקום הראשון אך ורק לעצמה. נס ציונה דרסה ללא רחמים את קרית ביאליק האומללה והביסה אותה ב-40 הפרש, כפר סבא הפתיעה את גליל עליון בעוד נהריה גברה על באר יעקב, שעדיין ללא ניצחון.

אלעד הופמן שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
נותרו מושלמים. הופמן/יותם רונן

אליצור רמלה - אליצור יבנה 76:60

הקבוצה של נתי כהן נהנתה מההפסדים של יריבותיה לצמרת, והשתלטה על המקום הראשון, עם הניצחון הרביעי שלה בארבעה משחקים. יבנה הוליכה ב-6 במחצית, אבל את הבריחה שלה היא עשתה ברבע השלישי, אז ריצת 14:22 פתחה יתרון דו ספרתי ממנו רמלה לא הצליחה לחזור. אלעד הופמן הוליך את המנצחים עם 20 נקודות והסתייע באיגור נסטרנקו שקלע 14 והוריד 8 ריבאונדים. עידו רג'ואן הוליך את קלעי רמלה עם 11.

עירוני קרית אתא - הפועל קרית טבעון/מגידו 81:78

הסנסציה של המחזור הגיעה מכיוונה של הקבוצה החלשה של ארז ביטמן, שנעלה ערב המחזור את הטבלה ללא ניצחון. המשחק היה צמוד במרבית חלקיו, כשאתא התעוררה ברבע השלישי וברחה ליתרון 9. אלא שאז נתקעה הקבוצה של שרון אברהמי על 10 נקודות בלבד ברבע האחרון, מה שאיפשר לטבעון לרוץ קדימה ולחולל מהפך כשסיימון פארין מעלה אותה ליתרון. המארחים לא הצליחו להגיב, ורימון יבזורי סגר את המשחק. גרג מארי הוליך את קרית טבעון עם 31 נקודות, תומר בר אבן הוסיף 15. קובי אייזיק קלע 23 למפסידים.

מכבי הוד השרון - הפועל עפולה 81:75

הקבוצה של רועי חגאי היתה מושלמת עד למחזור הנוכחי, אבל ראתה הערב את המאזן המושלם שלה הולך לעזאזל, ודווקא בבית. האורחים נראו רע מאוד ברבע הראשון עם 11 נקודות בלבד, אבל מחצית שניה מצויינת שלהם הובילה למהפך ולניצחון. אנתוני פישר ואלן דרהם (14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) הוליכו את קלעי עפולה עם 22 נקודות כל אחד, דינמה אודיקוסה קלע 19 והוריד 13 ריבאונדים עבור הוד השרון.

טל דן שחקן הפועל אשקלון. איתי חסיד
עוד משחק נהדר. דן/איתי חסיד

הפועל כפא סבא/כוכב יאיר - הפועל גליל עליון 83:89

הקבוצה הצפונית נחלה הפסד שני העונה, מול קבוצה שעבורה היה זה ניצחון בכורה. גליל דווקא הוליכה לאורך מרבית המשחק, ולרבע השלישי הגיעה ביתרון 9. אלא שאז הגיעה ריצת 25:42 מדהימה של המארחים, בראשותו של ברנדון ברוקס, הובילה את כפר סבא לניצחונה הראשון, אחרי שלושה הפסדים. ברוקס הוליך את קלעי המנצחת עם 23 נקודות והוסיף גם 8 אסיסטים, אדם קונסטנטין תרם 19. את המפסידים הוליך לורנס ווסטברוק עם 24.

הפועל נס ציונה - מכבי קרית ביאליק 59:99

המשחק החד צדדי של המחזור התקיים בנס ציונה, שם התעללה הקבוצה של נדב זילברשטיין באורחים האומללים, שעדיין לא חוו ניצחון העונה. ההתמודדות הזו היתה גמורה כבר מכדור הביניים, נס ציונה הגיעה עד 28 נקודות ברבע הראשון, ובמחצית עמד ההפרש על 22. עד לסיום רק הגדילו המארחים את יתרונם, שהגיע עד 40 בסיום. לא נעים. טל דן נתן עוד משחק גדול עם 23 נקודות, להם הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, גיל אמיתי וגייב בלייר קלעו 15 נקודות כל אחד ובילאל בן סיים עם טריפל דאבל נהדר של 13 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. . לקרית ביאליק: מרכוס ניל 14 ו-8 אסיסטים.

מכבי קרית גת - עירוני רמת גן 93:74

גם רמת גן חזרה ממשחק החוץ שלה עם הניצחון, בדומה למרבית הקבוצות במחזור הנוכחי, ולא נאלצה לעבוד קשה מדי. שחקניו של רוני צוקרמן ראו את יריביהם נצמדים אליהם ברבע הראשון, אבל בשני הרבעים הבאים זה היה סיפור אחר לגמרי, רמת גן טסה ליתרון 16 ולא הביטה לאחור. 25 נקודות נפלאות של עמית תמיר באחוזים נהדרים (10 מ-14 מהשדה) יחד עם 7 ריבאונדים הוליכו את רמת גן אל הניצחון, ג'ונדרה ג'פרסון הוליך את קלעי קרית גת עם 19 ו-8 ריבאונדים.

עירוני נהריה - מכבי באר יעקב 96:106

הקבוצה השניה בליגה הלאומית שעדיין ללא ניצחון היא באר יעקב, שעשתה כל שביכולתה להשיגו הערב, אבל פעם נוספת נכשלה. נהריה הדהימה עם רבע ראשון ענק וטסה ליתרון 14:33, אבל האורחים לא ויתרו, וברבע האחרון להוריד את הפער ל-11 בלבד, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ונהריה המשיכה לבסס את מקומה בצמרת. אבירם זליקוביץ' היה ענק עם 33 נקודות, רמון קלמנטה תרם 18, בעוד למפסידים היה רק את בריאן לאינג שקלע 35 והוריד 9 ריבאונדים.

שחקן הפועל יקנעם/מגידו רמון קלמנטה. ברני ארדוב
לא כוחות. קלמנטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully