וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הדיון בעניין אפולה אדל בשבוע הבא

האדומים התנגדו לקיום הדיון המשמעתי השבוע, הבקשה התקבלה והשוער ישחק בוודאות בדרבי ביום ראשון

one

כצפוי, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי שוער הפועל תל אביב אפולה אדל יעמוד לדין בשל התבטאויותיו נגד השופטים אחרי ההפסד למכבי נתניה (2:1) וכפי שפורסם כבר אתמול, הדיון יתקיים ביום רביעי הבא.

הדיון המקורי נקבע למחר בשעה 16:00, אך הפועל תל אביב הגישה בקשה לדחייה בשל העובדה שהקבוצה ממריאה היום לצ'כיה למשחק הליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן. ראוי להדגיש כי במקרים מהסוג הזה, הדיון נקבע למועד הקרוב ביותר באופן אוטומטי כשלקבוצה הנוגעת בדבר יש זכות להגיש בקשה לדחייה. במקרים בהם הנאשמים לא יכולים ליטול חלק בדיון מסיבות אובייקטיביות, ההתאחדות נוטה להיענות לבקשה וכך קרה גם הפעם. המשמעות היא שהשוער הקמרוני יוכל לשחק בדרבי התל אביבי ביום ראשון.

כזכור, כבר אתמול (שני) בבוקר פורסם בוואלה! ספורט על כוונת ההתאחדות להעמיד לדין את אדל, שאמר לאחר המשחק בנתניה: "איך יכול שבכל שבוע קורה לנו החרא הזה. לא יכול להיות שהיה פנדל ברור, לא שרקו לנו. אני מחפש תשובה, ולא מוצא אותה. זה כל שבוע ככה. איך הדרבי יתנהל אם גם שם יהיה כזה שופט חרא? אני לא יודע מי זה היה, אבל כל השופטים פה חרא. לא יכול להיות שהם יעשו בכל פעם את אותן טעויות. אני חושב שהם שופטים טובים, אבל הם רוצים להרוג את הפועל תל אביב. זה מה שאני חושב. אז אני שואל, למה? למה זה ככה? היה שיפוט אחר להפועל תל אביב. אצלנו כל פאול זה כרטיס צהוב. חייבים לעצור את זה, זה לא יכול להיות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, והשופטים את העבודה שלהם. אם זה יהיה, לא נצטרך לשפר שום דבר".

בעקבות הדברים, הגיש איגוד השופטים תלונה נגד השוער. בהתאחדות לכדורגל ביקשו את הקלטת בה נשמע אדל אומר את הדברים והחליטו להעמידו לדין מאחר והתקנון מאפשר לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully