וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה פרשה מהיורוקאפ, משחקה בליגה נדחה

5.11.2012 / 9:10

הקבוצה חייבת כספים, בקשתה לדחות את משחק הפתיחה התקבלה. נדחה גם משחק הליגה בין רמת השרון לפתח תקוה

סגנית האלופה אליצור רמלה הודיעה אמש (ראשון) לפיב"א אירופה כי לא תתייצב להמשך משחקי היורוקאפ וזאת בשל מצבה הכלכלי הרעוע. על פי ההערכות לקבוצה, שזכתה במפעל האירופי רק לפני שנתיים, יש חובות כלכליים המוערכים ביותר ממיליון שקלים, וכתוצאה מכך בימים האחרונים צמד המאמנים עדן ענבר ועוזרו עידן אבשלום לא העבירו את אימוני הקבוצה.

ברמלה אף פנו אמש לאיגוד הכדורסל בבקשה לדחות את משחק הליגה שלה היום מול אליצור נתניה, ובסופו של דבר ניתן אישור למהלך "וזאת כדי לאפשר לקבוצה לנסות ולהסדיר את הנושאים הכלכליים מול הרשות לבקרה תקציבית ולנסות להקטין את התחייבויות הקבוצה לעונה הקרובה. אחרי שיוסדרו הנושאים הללו, ייקבע על ידי האיגוד מועד חדש למשחק", כך לשון הודעת האיגוד.

במקביל, רמלה צפויה להודיע בימים הקרובים על שחרור של מספר שחקניות זרות על מנת להקל על הנטל הכלכלי. מספר קבוצות נוספות בליגה צפויות לנסות רק היום לעבור בבקרת התקציבים.

"הקבוצה בחובות לא קטנים, וכרגע מחפשים פתרונות כיצד להתמודד עם המצב", אמר אחד הגורמים במערכת לוואלה! ספורט הבוקר, "הגענו למצב שפשוט אי אפשר לתפקד. מי שממשיך שנה שנייה לא קיבל את חלק מהכסף של העונה שעברה ואנחנו באמת מקווים שהמצב לא ייגמר כמו בעבר שהקבוצה נאלצה לרדת לליגה השנייה".

עוד בליגת העל לנשים: גם המשחק בין רמת השרון להפועל פתח תקוה נדחה למועד אחר, מכיוון ששחקניות פתח תקוה היו מעורבות בתאונת דרכים ממנה יצאו ללא פגע, אך בהלם.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully